Industrijski voltmetar?

nabavio sam jedan modularni pretpostavljam voltmetar koji je skinut sa
jednog stroja... na njemu je bio crknuo osigurac i trafo pa sam uspio
pronaci slican trafo medju svojom skalamerijom i instrument je proradio...
pokazuje 000...
e sad ne znam koja klema odozada sta znaci... nemam oznaka na instrumentu,
skinuta je naljepnica da vidim tko je proizvodjac i koji je model pa da
probam upitati gugla...
Da li postoji neki standard pinova glede industrijskih modularnih panel
instrumenata poput ovog?

evo slika instrumanta... mozda prepozna netko o kojem se instrumentu radi...

http://www.igreklik.com/slike/images/45086754874278816898.jpg
http://www.igreklik.com/slike/images/07696378728367531808.jpg
http://www.igreklik.com/slike/images/42101108654123691073.jpg

unutrasnjost prije...

http://www.igreklik.com/slike/images/31069978100295008589.jpg
http://www.igreklik.com/slike/images/18210437100991027744.jpg

 i poslije popravka...

http://www.igreklik.com/slike/images/29104098060103818430.jpg
http://www.igreklik.com/slike/images/29340829334774133933.jpg
http://www.igreklik.com/slike/images/72037262789047032782.jpg
http://www.igreklik.com/slike/images/39360749199360419283.jpg
http://www.igreklik.com/slike/images/15391334239876393697.jpg

ako ne onda cu morati crtati shemu da zakljucim sta je sta...

pozdrav

Re: Industrijski voltmetar?

Ajde stavi sliku druge strane ploce i oznaka oko ulaznog konektora.

Re: Industrijski voltmetar?

u medjuvremenu sam skuzio uz pomoc datasheeta od ICL7117... pratio sam gdje
idu te zice sa klema na zadnjoj strani...

3 zice sluze kao selektor decimalne tocke plus jedna koja je zajednicka na
koju se spaja zeljena tocka da svijetli...
preostale dvije kleme su ulazi za voltmetar HI i LO... prema trenutnoj
podesenosti trimera za kalibraciju instrument pokazuje maksimalnu vrijednost
19.99 na prikljucenih 4V... sake prikazuje 5.00 na prikljucenih 1.00V
instrument ocito nije sluzio za mjerenje napona vec za neko A/D mjerenje
pozicije... instrument je dio rashodovane kompjuterske pilane...
Micro-Professor II je racunalo koje je upravljalo pilanom... klon Apple II
racunala sa citavih 64kb rama :-)
srecom imam i interface i glavnu plocu na kojoj je eprom iz kojeg sam
iscitao sadrzaj i prema pronadjenom tekstu radi se o talijanskom proizvodu
iz 1986. godine... cool...

imam jos jedan Electronic counter istih "industrijskih" dimenzija ali na
njemu je isto krepal trafo koji ima 4 nezavisna napona... to necu bas tako
lako osposobiti... kontaktirao sam proizvodjaca prema oznakama na tfafu u
Italiju i da ne povjerujes poslali su mi podatke o naponima,  strujama i
pinout trafa... :-)

hvala

[...]

Mene sad zanima di si to sve nabavio?:)

Re: Industrijski voltmetar?

od prijatelja s kojim sam se dogovorio za taj Micr-professor pa mi je
sacuvao i nesto prezivjele elektronike od stroja tocnije glavnu plocu i ta
dva instrumenta... meni je najinteresantniji kao kolekcionaru kompjuter sa
interfejsom i naravno glavna ploca koja se kaci na komp... a ovi instrument
kao elektronicaru... sta ces... :-) ostalo otislo u sekundarnu sirovinu

nasao sam neke podatke od tog brojaca... radi se o talijanskoj formi QEM
model je HM207H-02.5 ili zadnje S (pisano markerom rucno)

unutra je crknuo trafo koji ima 4 napona 5.5V, 2x9V i 18V... prava egzotika
od trafa...
jos kad bi mi palo na ideju kako ga zamjeniti sa necim drugim... vidim ima
malih toroida za nabaviti pa sam mislio nabaviti neki u nadi da je prvo
motan primar pa sekundar i namotati nove sekundare... mali je to originalni
trafo 7VA prema podacima proizvodjaca...

pozdrav

Re: Industrijski voltmetar?
??????, 18. ??????
???? 2016. 15.43.38 UTC+2, Fastah ?? ??
??????/??:
.
,

Moze li jedan snimak sa zadnje strane ispod klemne. K i L su oznake za stru
jni transformator. Moguce da je to instrument za merenje snage, ako je prek
o transformatora pazi da ga ne splis.
Pozdrav Tibor

Re: Industrijski voltmetar?

kao sto rekoh, otkrio sam sta je sta i spojio voltmetar i radi... istina on
ne mjeri napon vec ima omjer 1:5 znaci prikljucenih 1V prikazuje 5.00, 4V
prikazuje maksimalnih 19.99... instrument je vjerojatno sluzio za neko A/D
mjerenje pozicije, pomaka, nagiba ili sta vec...

pozdrav

Re: Industrijski voltmetar?

koristilo takvo slovo J za I u elektrotehnici, npr. Jnstrument...

strelicom), spaja se od K prema L i k prema l.

Edi Zubovic, Crikvenica

Site Timeline