Tra¾im tranzistor Bosch1012

Dakle, radim tranzistorsko paljenje automobila i ¾elio bih nabaviti tranzistor Bosch1012 koji je u biti i osnova cijele prièe, iako kao zamjenu mogu uzeti BUX37 (ima ga u chipoteci).

Kao ¹to vidite (shema na binsima), taj tranzistor je zapravo Darlinghtonov spoj 2 NPN tranzistora sa za¹titnom diodom i otpornicima i kad bih znao koji su ti elementi, mogao bih ga sam napraviti...

Reply to
Randy

Zaboravi na 1012. Ja bih ti preporucio BU932R. Pretpostavljam da radi¹ paljenje sa mikroelektronikinih stranica. Napravio desetak komada sa 932R i rade bez gre¹ke.

//Marin

Reply to
Marin

Da, radim po shemi s te stranice.

Kako si ti izveo hlaðenje (onako kako su oni opisali - tu bih ja umjesto alu ploèe uzeo bakrenu jer je bakar bolji topl. vodiè)?

Reply to
Randy

Nepotrebno. Tranzistor se gotovo i ne grije (na cetverotaktnom jednocilindrasu). Mozda bi se kod neke dvotaktne zujalice i smlachio. Mali komadic aluminija, tek toliko da ti srce bude na mjestu i to ti je to.

//Marin

Reply to
Marin

A ja radim za 4taktni 4cilindra¹ s 1600 ccm i 70KS.. To mijenja ne¹to?

Reply to
Randy

Pa osim ako se ne vrti na nekih 12-13000 RPM-a, ne. Osim toga, isprobas nakon vozhnje. Jagodica prsta je odlican senzor. :)

//Marin

P.S. Ne zamaraj se bakrom. Malo rebrastog aluminija i stvar je neuni¹tiva.

Reply to
Marin

OK, tnx...

Reply to
Randy

Je - dok ne naletis na nesto jako vruce :-)))

Reply to
Hector

Stavi neki ibgt s zastitnom diodom(400V ili vise, 10A ili vise). Mozda ce biti par stupnjeva topliji od okoline bez hladnjaka.

Reply to
fire

Istina....a pogotovo kad ne ocekujes da bu bilo vrelo.....pa kad zakeljis jagodicu za hladnjak.... :-)))

Reply to
Mystique

Dana , u poruci :g9dpar$opd$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Randy je napisao/la:

[...]

Radio sam potpuno istu stvar. Slozen je darlingtonov spoj tranzica: MJE3055T je prvi stupanj i on tjera 2SC5352. Otpornici su od 1kR.

Vozi se tako vec 3g bez ikakvih problema.

--
Tihomir Krizan
Reply to

Odlièno, a ¹to je s diodom izmeðu E i C?

Reply to
Randy

Dana , u poruci :gaoqq2$eno$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Randy je napisao/la:

: Odlièno, a ¹to je s diodom izmeðu E i C?

BY29-200 je stavljena.

7A, 200V. Imao sam je doma, pa...

Ustvari, to sam sve imao doma, pa sam tako stavljao.

Onaj 2SC.... je uzet iz kompjuterskog napjanja.

--
Tihomir Krizan
Reply to