zvucnici preko UPSa

poz! Zelim napojiti PC zvucnike preko UPSa na kojeg je vec spojen PC. Medjutim, UPS ima izlaze ko napajanje od PCa (ali muska verzija). Jel postoji kakav adapter za kupit ili ce bit uradi sam?

fala!

Reply to
kishobran

tra¾io sam isto ali za drugi ureðaj... nisam na¹ao pa sam malo rezuckao.... pripazi da ne pobrkas zice..

Reply to
Miro

Postoji, normalno sam ga kupovao u trgovinama koj drze kablove i konektore raznih vrsta.

--
Ass, Cash or Gas
No One Rides For Free

Muska verzija ne moze biti izlaz, jer bi te opizdila struja. Nisi ti mozda naopako spojio ups.

Reply to
Petar Bjelèiæ

to ti je kao kod XLR-ki.kad gledas kabel on je muski i ima

3 rupe,a zenska je na napajanju i ima 3 pina.kabel ulazi u napajanje.i meni zvuci naopako. :-)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Zajebao si se. Mu¹ki XLR je onaj sa tri pina a ¾enski je onaj sa tri rupice.

Reply to
coin

Ovo se smatra muskim, utikac

i to ne smije bit izlaz ups-a nego ulaz a ovo se smatra zenskim, uticnica

odredjivanje spola vrsi se po elektricnim kontaktima a ne po obliku kucista. Recimo reverznu sma ja uvijek moram pokazat, po spolu ce se svi zajebat.

evo sad kisobran nek pogleda koji mu utikac za kabel treba. on treba ovo

i jenu produznu letvicu sa 3 utikaca i metar i po kabla za 15kn, odreze utikac sa letve i montira taj euro, i usteka na izlaz ups-a, i ima 3 izlaza, za komp, monitor i zvucnike. Obicni kompjutorski, printerski eurokabel usteka u 220 i ulaz pc-a.

Reply to
Petar Bjelèiæ

to je bila samo paralela! nisi procitao zadnju recenicu.bas oko toga smo se nedavno u firmi natezali i nismo se usaglasili sto u sto ulazi. :-) to su ti dva pogleda iz dva kuta na istu stvar.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Moja preporuka je da kupi gotov kabel s takvim utikacem i onda ga odreze i spoji s produznom letvom. Kupio sam taj konetkor i nije mi jasno kako bi se zice trebale pricvrstiti. Daleko sigurnije mi se cini spojiti zicu na zicu.

Reply to
Touche

nemoj biti pre siguran!!!!

najsigurnije je kad ti zna¹ toèno gdje si i kako si spojio pojedinu ¾icu...no dobro, ova tvoja metoda se lako rje¹ava sa ommetrom, iako sam pobornik; èisti komad kabla i zaseban rastavljivi konektor pa udri...

Reply to
Gagi-9A6AAG

ja bih to ovako rekao; kontaktna rupa je uvijek ¾enska...dakle, gledamo kontaktni element, ne kuèi¹te...

recimo; ba¹ zgodan primjer je na PC euro kabelima....onaj koji u¹tekavamo u PC napajanje po svom obliku i naèinu u¹tekavanja se doima kao da je mu¹ki...ali kontakti su RUPE...dakle, u biti je ¾enski....jer ¾enski iako kuèi¹tem ide U mu¹ki, zapravo kontaktima nasjeda NA...

na kraju krajeva zorno bismo mogli to predoèiti i ovako; u klasiènom sexu; mu¹ki mo¾e ubosti ¾ensku...ali i ¾enska se mo¾e nabosti na mu¹kog....ovisno o tome tko je lijeniji :))

a produ¾ne/serijske PC kabele tj njihove konektore bih opisao kao GAY kabele :)))

Reply to
Gagi-9A6AAG

Otpusti¹ vijak, umetne¹ ¾icu, stisne¹ vijak. ©to tu ima ne biti jasno?

Reply to
Boris

Problem je sto vijak ne ide do kraja, nego ostaje rupa od milimetra. Kako pricvrstiti zicu na to?

Reply to
Touche

Nije problem gdje koja zica treba ic, vec kako ju pricvrstiti na taj konektor.

Reply to
Touche

Omotas 5 krugova zice, stavis podlosku, ili zalotas.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ma jednostavnije mi je bilo precvikat dva kabela i spojit tri para zica. Sigurniji je spoj i ne moram se brinuti da ce zbog loseg konetkora doci do otpustanja zica i kratkog spoja.

Reply to
Touche

"Gagi-9A6AAG" wrote

Da, to je vrijedilo dok neki mozak nije izmislio reverse polarity ... onda je cela teorija otisla u q. To je u redu dok znas da je konektor reverse polarity, po staroj logici zenski postaje muski i obratno, a sto dok imas nepoznati konektor?

Da li mu spol odrediti prema navoju (ako ga ima) ili prema srednjem pinu/rupici?

RPSMA sa navojem iznutra i rupicom u sredini je muski. N sa navojem iznutra i pinom je muski.

Tak mi se cini da je kod navojnih konektora presudan navoj (unutrasnji = muski, vanjski = zenski) a ne pin.

Ima li netko logicnije objasnjenje?

Reply to
stef

Oièno pc, lcd monitor, router, poneki switch i sl (pazi, nikako ne laserski printer) spaja? na produ?ni sa 5-6 mjesta.

Uzmi kvalitetan produ?ni bez kabela od npr. elektrokontakta, uzmi europa-kabel koji si dobio uz UPS, odre?i mu?ku stranu koja treba iæi u PC i spoji je u produ?ni kabel. I to je to... Spoji? ga na UPS i ima? 5-6 mjesta koja rade preko UPS, ni?ta ne treba kemijati, modificirati, komplicirati...

Reply to
I.V. - Veky