tra¾im elektromotor_trebam pomoæ

Nemam pojma o elektronici ali upustio sam se u zamjenu najvjerojatnije crknutog motora iz igraèke (velike sentimentalne vrijednosti :-) na kojem pi¹e "AC 12V 50/60 Hz

5 r/min 2W". Zagreb je ogroman, ne znam od kuda da krenem, nikad nisam trebao ne¹to slièno...
Reply to
Zoran Stosic

Mo¾da Tevetron(Korèulanska ulica), Chipoteka(kraj Mercatora u Vukovarskoj), Electronic centar(Tratinska 20), Elmatis(Zelinska 2)...

Reply to
Frane

Hvala na preporukama, potra¾it æu telefone prije jer sam zabrijao juèer u Chipoteku, kao-oni imaju sigurno, ali ne.

Reply to
Zoran Stosic