toshiba v94 g 3. put

da li ti ton ulazi u RF-modulator

To je za sada nebitno jer iz RF-a ne mozes skuziti da li je izasao bez nosioca slike 5,5 MHz.

> stavio sam preko scarta i imam tona.rf ni¹ta.zamijenio asm sve el kond.
> tonu pokraj ic-a provjerio poluvodièe.... > > > > > >

Video glava ima sa strane 2 ili 4 udubine negdje 1 x 5 mm na donjem rubu okretnog bubnja. To su glave.One citaju sa trake sadrzaj slike. Ti segmenti su spojeni skupa i preko zavojnice se sa rotirajiceg dijela slika inducira na donji dio u kojem je motor na isto takvu zavojnicu i ide u sklop za obradu video signala i na tom putu je prekid. Dakle na donjoj ili gornjoj zavojnici video glave je vjerojatno prekid. A to nje najlakse utvrditi osciloskopom. Druga metode su kompliciranije jer su u pitanju milivolti MA signala frekvencije 5;5 MHz

Ok,ali nije mi jasno kakve to veze ima s tonom ako on postoji preko scarta.sliku imam i preko rfa-bez tona i preko scarta-s tonom.

mo¾da nisam dobro objasnio ili sam krivo shvatio odgovor.

hvala

Reply to
kristian

segmenti

MA

Ne ja sam krivo procitao. Mislo sam da uopce nemas slike. Ako preko scarta imas ton i sliku a na RF-u nemas ton onda je u neniju krivo podeseno najvjerojatnije sistem. Naime vjerojatno ti je televizor podesen na OIRT sistem. To je istocno-Evropski koji ima razliku slike i tona 6,5 MHz te zato tona nema.

Reply to
Drago

inducira

gornjoj

zato

video je starijeg datuma nemam meni... daj mi reci jer se ton koji ide u rf preraðuje "modulira" na ploèici tona ili se to obavlja negdje drugdje...neznam kak da krenem.mislim nije problem spojiti scart pa prek njega.video je star al mene ne¹to dr¾i i volio bi rije¹iti to.nemam ni osciloskop da si olak¹am stvar...jedino dobru volju (koja mi nije dovoljna jer nemam ni potrebnog iskustva).ajd molim te pomozi.

Reply to
kristian

problem

pomozi.

Prvo sde uvjeri da li primas sliku na pravom kanalu. Nekoji video-rekorderi salju sliku na 3-4 kanalu. Ako ides primati takav signal na UHF podrucju moci ces vidjeti sliku ali ton najcesce ne. Jer ma jednoj frekvenciji je nosioc tona a 5.5 MHz nize je slika. Treci kanal je nesto vise od 60 MHZ i do UHF podrucja je to sesti ili sedmi harmonik a tada je frekvencijha tona oko 30 MHz niza a ne 5.5 MHz. Ako je to u redu onda provjeri RF. Ton se najcesce mjesa u samom RF modulatoru. Imas u igri 4 ili vise pina. Uzmi iz nekog starog telefona slusalicu (ne zvucnik). Jednu zicu spoji na masu a drugom preko kondezatora 0.2 do 1 mikroF probaj traziti tom na RF modulatoru. Na jednom pinu ces cuti kao jedan udarac, to je plus. Na jednon ti je brujanje 50 Hz (verikalna sihronizacija slike) a jedna je ton. Ako to sve nadjes onda je greska u RF modulatoru

Reply to
Drago