Toshiba adapter

Bok svima!

Dobio sam Toshiba HD kameru Camileo u sklopu TCom Maxtv, bla, bla... Kamera je radila dok joj se nije ispraznila baterija. Nakon toga je vise ne mogu napuniti. Negdje na netu sam nasao informaciju da se moze napuniti samo sa orginalnim adapterom koji dodje s kamerom, ali ja se vise ne sjecam kako taj adapter izgleda. Stovise, mislio sam da mogu kameru napuniti sa bilo kojim adapterom koji ima miniUsb konektor.

Ima li netko taj adapter, pa da ga poslika i posalje mi sliku na mail? Mozda budem imao srece da ga nadjem.

Ili jednostavno ta kamera ne radi? (Da, i to sam nasao na nekom od foruma).

Danijel

Reply to
Daneeyel

Standardna stvar sa tom vrstom kamera. Ima komadiæ softvera i naputak za fle¹anje koji to navodno ispravi ali ne garantiram da æe to stvarno biti tako...

U svakom sluèaju, odnese¹ kameru u ovla¹teni servis (Senso-plus npr.) ostavi¹ i za cca 7 dana dobije¹ novu!

Pozdrav

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5527 (20101013) __________

Dr.No