Jel ima za prodat?

Dali mo¾da ima netko za prodat polovni LCD display kao ¹ta zna biti na kasama u prodavaonici(okrenut prema kupcu)? Ili mo¾da ne¹to slièno, uglavnom da je ne¹to veæi...

Slika na binsima?

--
Buiæ Bojan
www.pulainzenjering.hr

imam ja nekoliko vrsta Gigatek-ov (novi novcati) mos ga kupit preko firme

I imam neke polovne sa 2 x20

Reply to
burke

jel ti mo¾e koristiti onaj iz èitaèa kartica na blagajnama? Onaj di se provlaèi kartica. Ima jedan veæi sa strane blagajnika i manji za strane stranke

Reply to
Kameleon

To ti imaju ovi sto prodaju POS opremu, nije ni nesto osobito skupo

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Ne , onaj veci bi mi trebao..