TI sampleovi

Je li netko nedavno naruèivao sampleove iz Texas Instrumentsa? Trebao bi jedan chip, a vidim da ¹alju samo FedEx-om. Ne znam hoæe li me ovi iz Rhea-e o¾eniti za parsto kuna... f

Reply to
filiplolicREMOVE

Ja sam prije godinu dana uzeo sampleova u vrijednosti 500kn, naravno poslali FedExom. Nakon par dana kad sam vidio kovertu od Rhea-e, odmah sam znao koliko je sati. Uglavnom sve zajedno sa carinom su mi htjeli zaracunati jos 500kn. Nakon sto sam im objasnio da su to sampleovi i da ih nista nisam platio, i da inzistiram da vrate paket natrag, nisu rekli ni rijeci i iduci dan mi je postar donio paket bez da sam platio lipe.

Reply to
Tihomir K.

-e

Vrlo vjerojatno, ra=E8unaj to u cifru. Imat =E6e=B9 oko 300-400KN fiksnog tro=B9ka, bez obzira na vrijednost paketa! Jedno vrijeme sam =E8itao po forum.hr o carini pa je netko izjavio kako iz Fedex-a(Rhea-e) zahtijevaju od carine sve da njihove pakete zaustave i pro=F0u proceduru carinjenja bez obzira na vrijednost(=B9to je po zakonu i ispravno). Onda ti u fakturi stave le=BEarinu zra=E8ne luke, jer oni nemaju svoje skladi=B9te i tako, po 'rvatskim metodama... Meni je jedan paket pro=B9ao, jedan stao na carini. Poslije tog =B9to je slao vi=B9= e nisam uzimao ;)

Vjerujem kako si pogledao na ebay-u.

Reply to
matejz.sb

Ma i pretpostavio sam da æe biti tako... Dobro, chip je malo skuplji tako da bi sa tih otetih 300 kuna zapravo platio njegovu vrijednost. Radi se o ADS8422 AD konverteru, na ebay-u ga nema, a nema ga na lageru ni u Farnell-u. Nisam pametan ¹to uèiniti... f

Reply to
filiplolicREMOVE

Po¹tarina se naplaæuje ako dostavljaju izvan EU, no ako ima¹ moguænost preuzeti npr. u Sloveniji... :)

Reply to
Mario Malenica

Uzmi u Slo postanski pretinac i naruci na njega ...

Reply to
Alin

I onda da skoknem jedno popodne to pokupiti, iz Splita? :)) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Zasto sam ja mislio da si iz Zg-a ? :)) Reci Kerumu da ti to pokupi kad se vraca :)))

Reply to
Alin

Ne ne, ostavljam ga vama :))) f

Reply to
filiplolicREMOVE

og

je

,

je

i=B1e

ko da

i u

Mo=BEda. Znam kako nije isti, ali...

matejz.sb

Vec sam vidio. Mislim, sve se moze upasati, ali ADS8422 je vec provjeren i radi kako treba. Ova dva imaju neke stvari bitno drugacije i morao bi eksperimentirati, a to mi se jednostavno ne isplati. Mislim da cu na kraju naruciti onaj sample, pa kud puklo da puklo.. :) f

Reply to
Filip Lolic

Naru=E8i onda dva, tri. Ako ve=E6 bude=B9 odlu=E8io platiti, PDV =E6e biti najmanja cifra.

Reply to
matejz.sb

Ako se dobro sjecam, TI dopusta narudzbu do 5 istih uzoraka. Kod nekih skupljih cipova to je smanjeno na jedan komad.

Rhea d.o.o. ce 100% zaracunati svoje troskove (oko 200-250kn). Ne priznaju cak ni kad u invoice-u pise da je dostava uracunata u cijenu, izvuku svoj cjenik i zaracunaju 80-ak USD za postarinu i opale PDV na to. Ovo je iz iskustva prije 5-6 mjeseci.

Reply to
Zoltan

Keruma ili chip ?

Ovo prvo nam ne treba, hvala.

Reply to
Ivanikusis

=2E.

=2E..a puknit ce tebi po kostima. Ja odavno nisam narucivao sampleove u=20 TI, i zgrozio sam se kad san cuo za Rhea-u.

Dokle ce nam nasi derikozhe izbijat svaki yaebenee cent iz djepa!!

Reply to
Alex1963

.
.

Ja sam narucivao od TI uzorke, tako=F0er AD konvertere i to neka jeftinjava od 10 bitnih A/D konvertera.

2 komada u DIL ku=E6i=B9tu i ista komponenta 2 komada u SMD ku=E6i=B9tu. Nisam platio nikome ni=B9ta, stiglo je kovertom obi=E8nom po=B9tom.

Ne zaboravi, da A/D konverteri spadaju jo=B9 uvijek pod ITAR regulation, tako da se ne iznenadi=B9 da nakon mjesec dva nakon =B9to primi=B9 komponente primi=B9 i telefonski poziv iz TI gdje te umiljati =BEenski glas izre=B9eta pitanjima tipa, gdje ste ugradili komponentu, koji sklop, funkcija, proizvodnja ,namjena itd. Dakle, to je onaj isti telefonski broj koji im ostavi=B9 u onom beskrajno dugom upitniku kod naru=E8ivanja besplatnik uzoraka. (sve ipak ima svoju cijenu)

pozdrav

Reply to
9a4qv

Ako je na hrvatskom mo¾e. Ako je na engleskom poku¹aj joj poruèiti da prevodi¹ pomoæu Google translatora.

Reply to
Hombre

Ma samo joj spomenes WMD, bomb, missile... :)) f

Reply to
Filip Lolic

i da

Slazem se, lijepo je nekoga poslije za*ebavati ali, kad idu=E6i put netko bude naru=E8ivao besplatne uzorke mogu=E6e je da dobije=B9 odgovor tipa: what?? Croatia, where the f*ck is this, you are not even on the map :-)

Eeee da, tako to ide..

Reply to
9a4qv

Da, nekoliko puta sam nai¹ao na stranicu koja ka¾e ne¹to tipa: Va¹em podruèju zabranjen pristup....