Operacijska pojacala

Molim da mi preporucite neka operacijska pojacala koja se mogu nabaviti u domacim trgovinama, a trazene su ljedece karakteristike:

DIP 8 kuciste, 2 operacijska u kucistu rad na nesimetricnom napajanju na niskom naponu (5V) po mogucnosti rail to rail Sto manji offset voltage

Probao sam LM392, problem je sto mu je napon zasicenja 3.55V pri napajanju

5V sto mi je premalo, trebam barem 4V. Aplikacija je kondicioniranje i niskopropusni filtar 2. reda prije AD konvertera. S LM392 sam imao jos jedan problem sto je najvjerojatnije stvar domacih trgovaca koji uvaljuju skart, od 4 kupljena chipa na 3 je radilo samo jedno operacijsko pojacalo! Mozda je chip osjetljiv na temepereturu pri lemljenju, ali je nevjerojatno da je uvijek neispravno bilo lijevo pojacalo makar nisu svi cipovi iz iste serije. Da li je jos netko imao slican problem?

Nasao sam na webu LMC6482 koji bi zadovoljio sve potrebe, ali ne znam gdje ga nabaviti

Andrija Ersek

Reply to
Andrija Ersek

Malo glupavo, sam sebi odgovaram, ali rijesio sam problem, narucio sam sampleove pojacala zeljenih karakteristika od Maxima :-)

Andrija

Reply to
Andrija Er¹ek

jedan

je

serije.

Pa, LM392 ba¹ i nije dual-op-amp. To je kombinacija komparatora i operacijskog polaèala - ¹to vjerojatno obja¹njava èudno pona¹anje (da trgovci ne budu ba¹ za sve krivi :)

- Dejan

Reply to
Dejan

Sad se tucem po glavi :-(( To je tak kad ne citam detaljno, vidio sam na jednoj shemi da ga cijelog koriste ko dvostruko operacijsko, ta shema je izgleda kriva, a ja nisam detaljno proucavao, samo vidim da ne radi kako treba :-) Hvala! Ali opet isto pitanje, koje je lako nabavljivo rail to rail OPamp za rad na 5V?

Andrija

Reply to
Andrija Er¹ek

To i mene zanima. Nisam nista nasao pa sam narucio od farnella.

Reply to
Fire