Telke od 50hz i 100hz?

Da li bi trebalo pisati odtraga da li je telkaè 50 ili 100-hercni?Ondje gdje pi¹e info o naponu i mjestu proizvodnje... Ja se ba¹ ne ku¾im,kupio sam telkaè deklariran na 100hz ,a odtraga pi¹e 50 hz.. hvala i pozdrav

Reply to
Leo

Vjerojatno pise i 240 V ~ negdje u blizini ;)

50 Hz je vjerojatno frekvencija elektricne mreze, a za specifikacije procitaj upute ili pogledaj na web stranicama proizvodjaca.
--
________
Pozdrav,

dje=20

ga pi=B9e 50=20

:)

Reply to
briglja

:)

Da se nadovezem:

:))

Reply to
BladeRunner

Sory na upadu, ali glupo mi ispada da ljudi kupuju telke 100 Hz, ili flat ili LCD ili plasma ili ¹to veæ a neznaju uopæe ¹to to znaèi?

Bacanje novca, Quadro 55 cm, 700 kn je zakon :P

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Je li sluèajno da TVi rade na 50 i 100 Hz, a u SADu na 60 i 120 Hz? Je li to u studiju koriste mre¾u za generiranje signala?

--
Gimzo
Reply to

Vise preferiram LG pa makar morao izdvojiti 1000kn :-)

Reply to
Kresimir Pecnik
50Hz i 100Hz je frekvencija izmjena poluslika i nema veze sa napajanjem. U kinima je projektor 24Hz a napaja se sa 50Hz. HTV i svi ostali emitiraju program na 50Hz, tako da si zapravo bacio novac.

50
Reply to
Kresimir Pecnik

Je i nije....ajmo reci da je spojeno ugodno s korisnim. Naime, nekad davno su TV aparati imali problema sa smetnjama iz mreze pa je najlakse bilo staviti istu frekvenciju horizontale kao i mreze, a usto 50Hz ljudsko oko ne zamjecuje kao titranje (uz dovoljnu perzistenciju).

Mreza za generiranje sgnala :-))))))) NULA bodova.

Ni jedna TV stanica u HRV a vjerovatno ni na cijelom svijetu ne radi sa 100 ili 120Hz ... za sada. To je rezervirano za HDTV koji se navodno eksperimentalno emitira u Japanu. Dakle kod nas za cca. 10/15 god.

Reply to
Kresimir Pecnik

Tajkun :P

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Frekvencija vertikale a ne horizontale.

Reply to
Damir

100Hz televizori procesiraju sliku sa 100 poluslika u sekundi nezavisno dali je emitirana u 50 ili 100 poluslika.Tako se manje zamaraju oci kod duzeg gledanja.
Reply to
Damir

Poluslike se kod PAL tva uvijek izmjenjuju 50 puta u sekundi. Ovo o cemu on govori je osvjezavanje okreana.

Projektor je u stvari 72 Hz. Svaki frame se prikaze 3 puta, zbog smanjenja titranja slike (ista stvar je i kod 100 Hz tva).

Brkas pojmove.

Reply to
Goran Maric

I agree za LG, imam svog vec 4 godine...prezadovoljan...cca 7500 kn je koshtao...

Reply to
Tom Cue

Pardon....to sam i mislio.

Reply to
Kresimir Pecnik

"Damir" wrote in

Tako sam i ja to shvatio kad su prvi put ti TV-i dolazili na trziste.

Reply to
Oldtimer

Hm..znaci svaku polusliku pokazu dva puta? To nisam znao. Fala na informaciji.

Reply to
Kresimir Pecnik

E da fakat....to za projektor sam znao al sam malo smetnuo s uma.

Na bih rekao....jedino ako je TV sposoban prikazati istu polusliku dva puta onda lova i nije bacena,al niko ne emitira 100 poluslika u sekundi.....samo

  1. Tako da ne znam di sam pobrkao pojmove.
Reply to
Kresimir Pecnik

Potpisujem.

Reply to
Zec

Ovo s problemima nisam znao...

Mislio sam da koriste frekvenciju iz mre?e umjesto nekakvog oscilatora... bar u po?ecima televizije

To znam... prijamnik iscrtava istu sliku dvaput

Reply to
Gimzo