sub kond

A zbog èega bi bio kratki spoj kad se kondenzator puni?on unutra nema fizièki spojene kontakte....... Mislim da ti to nece raditi jer bi ti kod ukljucivanja diska ne samo on cuclo struju nego i kondo¹ da se napuni,pa si u jos vecem sranju...bar ja tako mislim Kondenzatori se vise koriste kod stalnog izvora energije.....ispravite me ako grijesim

Reply to
Goran Cvetiæ

imam prijenosnu ladicu za disk nekad ako su slabiji usb portovi na ploèi disk ni sa dva usb-a se neæe upaliti smijem li zalemiti na plus i minus elektrolitski kondenzator i kakav da mi stabilizira jel disk kad se upali povuèe malo vi¹e struje.... da li æe doèi do problema sobzirom da kond kad se puni je zapravo kratki spoj... ono odspaja spaja..... ili to sve ¹tima.....(pa da skurim disk ehhe)

Reply to
dracula

mi

ne kuzim sta pokusavas sa kondenzatorom? kak mislis da ce ti on pomoc? ti imas problem da ti usb port ne moze dat dovoljno struje kolko disk cupa. e sad, buduci da ce ti motor u hardu povuc malo vecu struju pri zaletu(paljenje) vjerojatno ti padne napon i nemre se zavrtit. a usb ti nije neki izvor: 5V i cca 100mA. zato bolje izbjegavat usb ladice koje nemaju svoje posebno napajanje(citaj: adapter).

Reply to
Neky Lyk

da

kratki

ja

me

nije

A da proba s adapterom za 2-4 USB prikljuèka na jedan USB koji ima svoj ispravljaè?

neæe

on

ti

iskreno, zaista ne znam kolko takav disk struje vuce. a mozda i nece svugdje nac komp s 4 (slobodna)usb-a. mislim da mu se vise isplati kupit novu ladicu sa napajanjem. nisu vise tako skupe. jos dobijes i onih miljon led-ica pa ti ladica izgleda ko Enterprise :)

Reply to
Neky Lyk

kakav

nema

sranju...bar

energije.....ispravite

cupa.

ti

nemaju

svugdje

ladicu

ti

Nesporazum: Adapter koji spominjem ima jedan USB prikljuèak prema kompu, 4 konektora za 4 periferije i svoje napajanje koje daje barem 1A struje...

Reply to
Vaso

se

zapravo

samo

pomoc?

svoj

pa

aha. pa da, skroz logicno. onda mora nosit I disk I adapter kad ide do frenda il bilo gdje povuc nesto :| nema smisla. al kako on hoce. da sam na njegovom mjestu kupio bih novu ladicu.

Reply to
Neky Lyk