Stepper...

Ba¹ sam raskopao jedan inkjet s dva lijepa steppera. Po¹to je sa elektronika dobra dao bi se slo¾iti lijepi driver preko raèunala... Praktièki bi trebao samo sotfwer.

Jel tko probao?

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

nemre¹ bolivit ali to je i meni juèer palo na pamet kad sam raskopal Lx400 iglièni, ispravan, probal sam sa nekim univerzalnim CNC programima ali motori ni da mrdnu :(

ba¹ zanima dal je to netko uspio proku¾it.

Reply to
Raynor

ok ako si napravil interfejs u cemu je problem sa softwerom jel driver microstep ili halfstep ako ti treba poslat cu ti nesto sto sam ja radio a sto se tice cnc softwera ja jednostavno exportiram iz corel-a ili acad-a u hpgl .plt file i tamo imam koordinate u stepovima motora jer rezoluciju stroja sam uneses i ostalo je djecja igra. sada experimentiram sa bump texturama za micanje po z osi jako zanimljivo.

ps. ima netko za prodat cim vece step motore jer ovo sto sam slozio ima cca 80 *

60 cm radne povrsine sa sugavim vijcanim prenosom a htio bi napraviti isto ali 200 * 200 * 50 cm
Reply to
Celer

ok, nije problem ako veæ ima¹ neki driver, pa samo softwere prilagodi¹ njemu, ali kako veæ postojeæu elektroniku od printera natjerat da radi, jel bi se to dalo?

to æe bit neka j.... stvarèica, ajd po¹alji par slika ako ima¹ pa da vidimo ako nije tajna.

Reply to
Raynor

ulozeni trud da se preuredi firmware od nekog printera je puno puno veci nego da napravis drver za step totalno u samogradnji pa makar i od dijelova iz samog printera jer i onako moras preurediti mehaniku za neku drugu namijenu pa sama elektronika je prilico jednostavna pogotovu ako ne radis microsteping.

vidimoako nije tajna.

a sto se tice mog projekta nije nikakva tajna i ubrzo cu nesto skrpat i zalijepit na neki html i stawiti na web ali priznajem prilicno sam lijen jer sam misljenja da ono sto radim nije nista specijalno jer sam projekt je startan zbog extremnih cijena slicne opreme od ostalih proizvodjaca. Dati 10tke tisuca eura za 3-4 step motora i saku elektronike sa katastrofalnim sofwareom po meni je notorna glupost.

Reply to
Celer

elektronika

trebao

Mogu ti potraziti shemu i program u starim brojevima "Sveta elektronike " ako namjeravas raditi.Obradeno je cnc busenje

Reply to
Drago

U poruci: d0d99r$m3k$ snipped-for-privacy@magcargo.vodatel.hr, Drago je napisao/la:

: Mogu ti potraziti shemu i program u starim brojevima "Sveta : elektronike " ako namjeravas raditi.Obradeno je cnc busenje

Svijet elektronike - broj 29, kolovoz - rujan 2001. CNC busilica za domacu upotrebu je naslov, stranice 39-47.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Kod mene su malo drugciji brojevi a naslov je "CNC vrtalni stroj za domaco rabo"

Reply to
Drago

A da netko to skenira (ili zipp-a) i stavi na binse??? Naravno ako nije previ¹e problematièno..

Reply to
Zok

U poruci: d0ictu$bt6$ snipped-for-privacy@ls219.htnet.hr, Zok je napisao/la:

: A da netko to skenira (ili zipp-a) i stavi na binse??? Naravno : ako nije previ¹e problematièno..

Evo, na hr.sci.elektronika.binaires

-- Tihomir Krizan

Reply to