TIPLON pitanje

Jel ko slao mail ovima iz tiplona

i kolko im je trebalo da odgovore? Mislim ja sam poslo al ne odgovaraju vec par dana,jucer sam opet poslo jedan.. Saljem im mail jer tako i pise na njihovoj stranici ''Cijene plocica dajemo na upit''(a ono pod upitom mail)

Reply to
Comp

Meni su uvijek odmah odgovorili (najkasnije drugi dan). Jako sam zadovoljan njihovom uslugom.

Kruno

Reply to
Krunoslav Kanjuh

Ma nevjerovatno...

Hvala!

Reply to
Comp

hma daj pa poslao sam preko hotmaila i nakon kojeg sata su odgovorili ove prije sam slao sa yahooa....

Reply to
Comp

Meni su isto uvijek odgovarali u rekordnom roku. poku¹aj ih dobit na telefon. I ja sam takoðer jako zadovoljan njihovom uslugom.

Reply to
code_service

Ma ne pa kazem poslao sam s hotmaila i odmah su odgovorili....a toliko mi isao na zivce hotmail...kod njih imam mail vec tko zna koliko godina(5,6 tako nesto) i dalje daju samo 2MB inboxa-mislim zivcira me sto dugogodisnjim korisnicima nisu mogli barem poduplat mailbox ili sl. A nedavno sam si napravio mail na yahoou tako iz fore jer daju cak 1GB mailboxa...ali sad znam koji im je nedostatak...nek idu u qurac

Reply to
Comp

jebes sve to ... odi na googl (gmail) daju 2.6GB i pop za djabe

dugogodisnjim

Reply to
Kresimir Pecnik

Hvala!

Reply to
Comp

odi kod Baltazara u VG

jeftiniji, kvalitetnij i brzi i od Tiplona i Markovca

Jednom kada sam se interesirao u Tiplonu kazem tipu da mi treba 40 plocica i da placam cash-om i moze i bez racuna (u nadi da cu cim jeftinije proci) Tip mi kaze jednu cijenu, dodjem drugi dan kod njega gore a tip udari jos i PDV na tu cijenu......

burke

Reply to
burke

ma kaj se zezate s tim svim skupa...

plocice 1dm2 dvostrane kostaju 1 euro ;)

kod nas je sve 10 x skuplje

disco

Reply to
discover

da? i kaj ... i kak s tim.. opi¹i iskustvo.. senior

Reply to
Senior

tamo si potrazi cjenik, uglavnom emailas im design plocice, primaju sve formate, oni tebi mailaju plocice, s postarinom i sa svim te dodje jeftinije nego igdje kod nas..

disco.

Reply to
discover

"Comp" je napisao u poruci interesnoj grupi:dj57c6$36u$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr...

Yahoo koristim godinama, skoro otkad postoji, i nikad, apsolutno nikad, nisam imao problema s accountom na yahoo. Koristim ga najèe¹æe u poslovne svrhe, pa sam tako kontaktirao i Tiplon preko yahoo-a, naravno, bez problema. Radije provjeri ¹to je s tvojim accountom? Te¹ko da je problem u yahoo mail servisu.

iqk

Reply to
iqk

Mozda si im automatski odletio u spam radi yahoo-a ?? Just guessing. Pridruzujem se pohvalama tiplonu.

Reply to
9a7dvn