Snimanje zvukova u prirodi?

Bio je jednom link na ovoj grupi za onaj usmjereni mikrofon sa slusalicama, koji se usmjeri prema nekom udaljenom izvoru zvuka i pojacanog se cuje u slusalicama. Kostao je nekih 100 dolara. Kako se zove taj ureðaj i jeli ga ima kupiti u hrvatskoj?

Reply to
Piko

slusalicama,

zar se to nemoze napravit, nisam se bavio sa tim ali sam cuo da se mikrofon stavlja u cijev i proracunava se gdje ce stajati....mislim da ima detaljnije po netu

Reply to
Disorder

Parabolic mic

Bilo ga je kupiti u conradu. Zaboravi rezonatore (one cijevi) jer je to preglomazno i potpuno nepotrebno. Uzmi parabolu (npr. od plastike i sl.) i u fokus stavi elektretski mikrofon. Rezultati su nevjerojatno dobri.

Frend i ja smo skinuli s obicne rucne svijetiljke onu reflektorku plastiku koja je metalizirana. Nismo se mogli nacuditi kak samo lijepo slusali razgovor od ljudi udaljenih jedno 200-300 metara od nas.

Zoran Eres, Bc.Sc.EE
Institute Rudjer Boskovic
Croatia

"Piko"  wrote in message
> [...]
> slusalicama. Kostao je nekih 100 dolara. Kako se zove taj ureðaj i jeli ga

Reply to
Svemirko

plastiku

sa obiènim elektretom? sa nekim pretpojaèalom ili?

Pozdrav

Reply to
Sa¹a

Klasicni elektret skinut s neke linije. Nije bas nesto puno sumio, ali nist posebno.

--

-------------------------------------- Zoran Eres, Bc.Sc.EE Institute Rudjer Boskovic Croatia

Reply to
Svemirko

Heh... ja sam stavio kapicu od Kinder jajeta. Osjetno poboljsanje na 10tak metara. Nisam ni sam mogao vjerovati. Na vecim udaljenostima nije mi se dalo isprobavati...

-- Ignorance is bliss

McBomb

Reply to
Piko

dalo

Molim? Ja æu probat sa zrakom! :))) mislim stvarno.. al glavno je da radi. A jesi koristi kakvo pojaèalce na izlazu mikrofona ili samo napajanje za elektret?

Pozdrav

Reply to
Sa¹a

Ma da... to sam lupio vise da mi ne 'kupi' zvukove sa strane, ali pokazalo se puno bolje nego sto sam mislio

LM386; shema iz datasheeta (nisam nista ekstra kemijao). Pojacava stvarno mrak. Jos da sam ubacio neki kvalitetniji pot (ovaj 'cvrchi' pri okretanju; nista ne pomaze) gdje bi bio kraj... :)

-- Ignorance is bliss

McBomb

napravis si sam...

Reply to