set minibusilica u chipoteki?

Ima za nekih 230 kn nekakva busilica kineske proizvodnje sa malim milionom nastavaka, pa me zanimalo da li to netko ima i da li to sluzi cemu.

Meni konkretno treba dremel ali i ovo je cini se neka vrsta dremela jer ima i one male brusne ploce u kompletu i hrpu drugih (beskorisnih) dodataka...

Ako sam dobro vidio ima i nekakva gumena cijev koja se moze zasarafiti na samu busilicu i onda na kraj te cijevi se stavi svrdlo pa mozes busiti i brusiti mjesta do kojih sama busilica ne bi mogla doci...

Jel valja sta to, se isplati to kupovati ili u Metrou/Pevecu kupiti klasican Dremel za 130-200 kn ?

Thanks

Reply to
Dakky

bilo je prije cca 9 mj. nesto slicno u pevecu, einhelova busilica sa mali milion nastavaka i sajlom (gumeno crijevo ;) ) za produzivanje za cca

150kn. jedino ako hoces busit s njom plocicu moras kupit profi svrdla (ona s prosirenjem), ali isplati se...
Reply to
Locutus of Borg

[...]

Mene samo zanima da li one male metalne plocice mogu brusiti odnosno da li je to i brusilica/rezalica kako god... da li mogu piliti 2mm debele sipke od mesinga... (za izradu antena)

Pozdrav

Reply to
Dakky

Te¹ko æe¹ s tim rezati bilo ¹to, ¹to nije plastika, aluminij i slièno .... Za 2mm mesing - malo jaèe cvikcange, turpija i udri, eventualno mala metro-pevec flekserica od 50 kn :-)

Reply to
Chipps

: Te¹ko æe¹ s tim rezati bilo ¹to, ¹to nije plastika, aluminij i slièno .... : Za 2mm mesing - malo jaèe cvikcange, turpija i udri, eventualno mala : metro-pevec flekserica od 50 kn :-)

A pise da radi na 500-30000 rpm ... a pri 30000 okretaja ne vjerujujem da bas ne bi uspjelo odrezat to.....

nis kupit cu pa cu vidjet... ako je smece cu prodat nekom :)

Reply to
Dakky

nije stvar u motoru i okretajima nego u tim 'reznim ploèicama' ne ka¾em da ti neæe rezati, ali to je nije alat za 'bravariju'

Reply to
Chipps

Dremel reze bez problema 2 mm zeljezo na desetak tisuca okretaja... ne bas jako brzo, ali posve zadovoljavajuce.

Reply to
DigiMagic

Iznenadio bi se...

Rezao sam uredno 5cm inox cijevi sa 2-3mm stijenkom, kvadratne inox profile

10x10mm sa 3mm stijenkom....
Reply to
Mile

Odrezat æe ti to i vi¹e nego ¹to misli¹.

Ne znam koji si to vidio u Chipoteci (proxxxon valjda), ali ja bih radije kupio Einhellov u Bauhausu/Baumaxu, jer ko¹ta oko 150kn sa sajlom + dodatne ¹ajbice kupi¹ (bilo koji proizvoðaè ili kupi za 90kn dijamantnu reznu ploèu).

Proxxxon je kvalitetniji, ali mi se èini ga gleda¹ "prefini" i preslabi model. Daj neku sliku ili oznaku modela...Gledaj da je na 220V (ne oni modeli na trafo 12/24V), da ima sajlu (u nekim situacijama æe ti bit potrebna, a skupo ju je dokupiti), da ima regulaciju broja okretaja...

Reply to
Mile

Pozz

Reply to
Dakky

: Odrezat æe ti to i vi¹e nego ¹to misli¹. : : Ne znam koji si to vidio u Chipoteci (proxxxon valjda), ali ja bih radije

Ma ne, to je navodno polu profi. Tako rece tip iz Cipoteke.

Ima neka plasticna kutija ko trokrilni ormar i unutra ima jedno 50 nastavaka svih zivih i nezivih, 5 brusnih plocica, 10 onih nastavaka za graviranje... itd. evo u reply ide link na sliku... marka je neka lijeva, MC neki.. ali pise da je made in germany, he he...

Pozdrav

u reply-u link na sliku!

Reply to
Dakky

:

E sad BTW ako mi netko moze reci cemu sluze oni crveni i zeleni dolje lijevo, namontiraju se na ovo odmah pored toga, izgledaju kao da su od granita....

Koja je razlika izmedju srebrne i zlatne cetkice.. i cemu to uopce sluzi

Cemu sliuze ona zelena i crvena "kamenja" u sredini?

Ono gore na vrhu su brus papiri koji se valjda stave na onaj gumeni nastavak.

Ono dolje su 5 brusnih plocica koje valjda rezu.

U 4 kantice crvene, su u prve dvije nesto zeleno izgleda ko nekakva masnoca u druge dvije su neke ful tanke plocice isto za montazu na one produzetke.

Ono gore lijevo su nekakve spuzve, isto pojma nemam cemu sluze.....

Thanks :)

Reply to
Dakky

zaboravio si smajliæe ? :-)

inox se re¾e na èim manjim okretajima, ako se ne varam, inaèe imam i ja taj dremel iz metroa budget ,ima sajlu, i jo¹ sam uzeo dodatni pribor (25-30 kn)èak je i neka kvazi dijamantna rezna ploèa unutra bila.

dobra je to stvarèica, svaki dan naðe¹ neku primjenu, ali ba¹ inox profile nisam probao, s èim si rezao inox ?

ja sam na¹ao da je idealan za bru¹enje kuhinjskih no¾eva npr.

u svakom sluèaju, Dakky neka kupi i proba, ako ima love !

pozdrav

Reply to
Chipps

ja sam rezao one stange sa navojem (jako dugacki srafi :) ) i ide bez problema

Reply to
BoBo

Zapravo se radilo se o pocinèanim cijevima i inox nekakvim profilima. I jedno i drugo je bilo za otpad, tako da nisam ¹tedio silu, ali sam se iznenadio kako je sve glatko pro¹lo :)

Prijatelj mi se smijuljio kad sam izvadio dremel...

Tanjim rezno/brusnim kamenom (cca 1-1.5mm), oriðinal Dremel. :). Rekao, da probam, pa eto... Krenuo sam sa reinforced ploèicama, ali su samo nestajale...

Reply to
Mile

Brusni diskovi? Ne vidi se ba¹...

Èelièna, mesingana èetkica. Mesingana je mek¹a i slu¾i za obradu mek¹ih metala (ne grebe ih toliko), zlato, bakar, mesing. Ujedno ne iskri. Èelièna does all the hard work :). Dakle drotkefe, zna¹ èemu to slu¾i valjda (skidanje boje, hrðe, èegaveægod)...

Obièno su ti crvena za bru¹enje (grublja), zelena za finije bru¹enje/o¹trenje...

Cilindrièni brus papiri se obièno montiraju na osovinu koja ima gumiran prihvat i ¹araf u sredini za stezanje.

Pretpostavljam da su to ojaèane rezne ploèice ("reinforced heavy duty" imaju mre¾astu strukturu kao kod reznih ploèa za fleksericu) ili obiène jaèe ("heavy duty", deblje nego one u kutijici). Te su za ¾estoko rezanje, manje se tro¹e u pravilu i te¾e pucaju.

Masnoæa je vjerojatno masa za poliranje, ostalo su vulgaris rezne ploèice za lake poslove, mekane metale, plastiku... Vrlo lako pucaju.

Za poliranje. Sa ili bez one masti u kutijici.

Moram li napomenuti da si kupi¹ za¹titne naoèale i neku papirnatu masku barem ako æe¹ puno rezati? Kad pukne rezna ploèica pri brzini 25.000rpm, mo¾e bit sva¹ta.

Reply to
Mile

Osnovno pravilo je da se ne nalazi¹ u ravnini rezne ploèice, tj. nema onoga naginjanja nad ploèom da bi pratio kako re¾e....

Reply to
Vaso

: Osnovno pravilo je da se ne nalazi¹ u ravnini rezne ploèice, tj. nema onoga : naginjanja nad ploèom da bi pratio kako re¾e....

A kako onda precizno odrezati nesto?

Da li neke naocale i maska plasticna ili kakva vec bi spasile zivu glavu....

A da pri 30.000 okretaja ne bi bilo ugodno, vjerojatno, ali i te plocice su malene i lagane pa vjerojatno ne bi bilo ni jako jako strasno?

Reply to
Dakky

Ne zavaravaj se velièinom i te¾inom, centrifuga je gadna stvar !

:-)))

ba¹ sam prije par dana imao nezgodu, nisam dobro stegnuo glavu, upalim ga negdje na 3/4 okretaja onako na prazno, prije nego sam sku¾io ¹ta se de¹ava, ona osovinica koja ide u glavu ( cca 3mm debela, èelièna) bila je savijena pod skoro pravim kutem ! :-)

Reply to
Chipps

Pogrije¹io si oko osnovnog pravila :)... Osnovno pravilo je da se koristi za¹tita pri radu s alatima. Osnovno. Alati su jaèi i manje ih boli ako se susretnu s tobom u naglom bliskom susretu... :)

Zatim dolaze ostala pravila.

Naravno da sila i ploèica moraju biti okomiti na materijal koji se re¾e. No sam i zna¹ da to uvijek nije moguæe, kru¾ni oblici puno ljep¹e ispadaju i lak¹e ih je izrezati ako se dremel mrvicu nagne (unutar nekih razumnih granica, naravno), dremel mo¾e naglo poskoèiti i udariti (pogotovo neiskusnim korisnicima), ponekad ne¹to smeta na povr¹ini koju se re¾e...

Zato sam napomenuo da je za¹tita po¾eljna, ako ne i obavezna... Naoèale ko¹taju 10 kuna. Ne treba se zaje*avati sa bilo kakvim alatima. ©ema "neæe mene", "znam kako treba" i ostale se u svakom trenutku mo¾e okrenuti protiv tebe, a tada je veæ kasno. Onda si zvijezda Crne Kronike. A u takvim rubrikama se nitko ne ¾eli pojaviti.

Reply to
Mile