set minibusilica u chipoteki?

Mo¾e¹ vrlo precizno odrezati. Malo te zbunio Vaso. Sila mora biti paralelna sa ploèicom. Po¾eljno je da je sve to okomito na materijal, ali nije obavezno. S vremenom æe¹ dobiti "grif" i vidjet æe¹ kako smije¹, a kako ne. Pusti da alat radi, nemoj ga forsat. Umjeren pritisak. Nisi neke upute dobio s tim setom?

Ne bi bilo stra¹no, mene su dosta puta pogodile u lice (one najslabije rezne koje vrlo lako pucaju), udarac je vrlo blag jer nemaju masu i obièno su komadiæi vrlo mali. No, ne mora te pogoditi ta lagana ploèica. Stavit æe¹ neki drugi alat (moram li napomenuti da je vrlo jeftin?), a naoèale zaboraviti. Najbolje se naviknuti na njih. Radi ¹to hoæe¹. Ja osobno nosim naoèale, pa ne strahujem da æe me pogoditi u oko, ali stavim za¹titu da mi metalna pra¹ina ne leti po skupim staklima...

Maska ti je dovoljna ona papirnata, da sprijeèi udisanje bilo kakve pra¹ine materijala koju re¾e¹/obraðuje¹.

Reply to
Mile

Malo morgen! Ja se dr¾im toga pravila, da ne moram razmi¹ljati hoæe li ili neæe komadiæ materijala ili ploèice probiti te jeftinjake od za¹titnih naoèala...

Reply to
Vaso