Re: ZARADI NOVCE

vise novca zaradis! Ako zelis vise love, salji ko lud Ovo je savrseno

> legalno! MOLIM TE, VJERUJ MI. Imaj kopije ovih koraka za sebe i kad god ti > zatreba novac, prodji sve ponovno i ponovno. MOLIM TE ZAPAMTI da ovaj > nacin zarade ilegalan.Èlanak kad ¹alje¹ jednostavno mo¾e¹ kursorom > obilje¾it i sa copy paste spustiti u svaki meil news grupe. >

decko daj se odluci jel ovo legalno ili ilegalno... u jednoj recenici pise legalno u drugoj ilegalno... potrudi se barem procitati ono cime spamas sve grupe... sigurno ces biti prijavljen abuse sluzbi pa ce ti operater iskljuciti internet... bas me zanima kako ces roditeljima objasniti zasto ste iskljuceni... okani se corava "posla"...

pozdrav

Reply to
Fastah