Re: Ups za fri¾ider 50w

Objasni nam onih 250W dnevne potro¹nje, a nisam ba¹ sku¾io ni: dva solarna panela 2x 60w svaki 12 ?

Postoji li neki jeftiniji ups (do 500kn) sa 12v ili 24v baterijom koji > bi mogao startati novi tv 37cm i fri¾ider a+ klasa sa 250w dnevnom > potro¹njom (vjerojatno ispod 40w motor). > > Treba mi za vikendicu, na raspolaganju imam dva solarna panela 2x 60w > svaki 12 i regulator 12/24v. Na ups bi dodao obièan olovni akumulator > ili dva... stoji mi u drugoj prostoriji tako da me ne zabrinjavaju > isparavanja kiseline. > > Pozdrav. > > >

Ja to isto radio u viksi ali mi je.... ups ima neku green funkciju i gasi se nakon 5 minuta pa sad moram to raskopat da to iscupam van.

Reply to
MKarabelj