kondenzatori za mbo

Pozdrav svima,

Zanima me gdje se mogu nabaviti kvalitetni elektrolitski kondenzatori za popravak maticne ploce?

radi se o starijoj soltekovoj maticnoj ploci; vise je uspomena nego sto stvarno vrijedi...

TIA, Zare

Reply to
Zare

Vecina po ducanima u ZG je sasvim Ok...

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

farnell / altpro

Preporucujem panasonic FR seriju preko farnella.

Reply to
Marko ®ibret

Dana 27.1.2013 20:41, Zare je napisao:

ako je naglasak na kvaliteti, imas ne e-bayu Nichicon i Nippon razne dobre serije a preporuèujem "KY" seriju Nippon, definitivno je "top gun". osobno nabavljam sa Taiwana i Singapura, izbjegavam Chinu mainland i Hong Kong mada imam , mislim dobrog dobavljaèa u Hong Kongu. ove "na¹e" izbjegavam u kvalitetni ureðajima jer npr. 1000uf redovno imaju 780~850 uf. Nichicon i Nippon koje kupujem NE PRELAZE 3~5% nazivne vrijednosti. Dobar izvor informacija o kondiæima je :

LP

Reply to
Sanjin K.

Dana 27.1.2013 21:49, Marko ?ibret je napisao:

definitivno dobar izbor kondiæa i dobar dobavljaè LP

Reply to
Sanjin K.

"Sanjin K." wrote

kad smo kod suppliera; ja sve kaj mi se sviða na eBayu naruèujem preko "goldpart" prodavaèa na eBayu....èak iako nema to na svom lageru tj u prodaji, saèekam par dana i on mi dobavi te èesto da po ni¾oj cijeni od cijene identiènog proizvoda, ali kod drugih prodavaèa èiji score rejting i nije ba¹ obeæavajuæ.... sku¾io sam da kad naivkne¹ jednog prodavaèa na kupo-prodajni odnos da to oni cijene i uistinu se potrude....tako me Goldpart jednom prilikom opomenuo pri kupovini seta pinceta kako je previ¹e dati 6$ za 6 pinceta te da mi on mo¾e srediti isti takav set, ali kvalitetnije zavr¹ne obrade, materijala i za 1 dolar jeftinije....nije veliak razlika 5 i 6 dolara....ali opet, po¹teno od njega....sebi je uskratio taj dolar...a meni ni 6$ nije bilo puno tog trenutka...

a kada naruèujem ne¹to skuplje, onda mi narihta "splitted price sell board" sa itemom koji kupujem na 26$ sa free shippingom....a na drugom accountu mi po¹alje tajni link sa nazivom; "the rest money" koji naknadno doplatim, a nije vezan uz onih prvih 26 dolara....

sve u svemu, u poèetku sam provjeravao cijene i kvalitetu, ali sada vi¹e i ne obraæam toliko pozornost jer uistinu imam povjerenje u "goldpart" prodavaèa....te nerijetko mu samo po¹aljem mail sa opisom toga kaj mi treba bez surfanja po eBayu i tra¾enja "similar items"....uglavnom mi on po¹alje ponude sa onime ¹to on ima ili mi mo¾e nabaviti i to je u 90% sluèajeva finalni izbor...

Reply to
Gaghigno

imas neku preporuku za pincete? htio bi neke duze od ovih 10cm sto se prodaju po ebayu i da su kruce i kvalitetnije

Reply to
Spuzva

"Spuzva" wrote

ovaj moj Goldpart upravo najavio da ga do 25. Veljaèe nema jer ima nekakvo slavlje u Kini pa ne rade...bla,bla, ser, ser....tak da ga nemrem pitati, a taman sam mu poslao upit za car charger za laptope....a mo¾e¹ otiæi na eBay pa ga pronaði i pitaj....mo¾e¹ mu poslati upit za bilo kaj da naðe¹ na netu ili eBayu od drugih sellera i zamoli¹ ga da ti isfura to kaj tra¾i¹....cijenu ti bude dao istu ili èak i ni¾u...

znam kaj te muèi....ni meni se ba¹ ne sviðaju te pincete kaj uglavnom nude...dosta su tanke i savitljive....istina, èini se da su od kvalitetnog materijala....ali su dosta nje¾ne...

najbolje su one "kirur¹ke" kaj se po bolnicama mo¾e naæi...ali te i ko¹taju...a naðe ih se na Jaku¹evcu u Zg....po 20-30kn/komad...ali vrijede svake lipe...

ovakve;

Gaghigno