Re: Satnica elektronicara

Inace sluzbeni serviser proizvodjaca dolazi iz Italije u roku 2-3 dana a

> njegova satnica je oko 150 Eura. > Njegov dolazak i rad sigurno ne bi bio ispod 2000-2500 Eura. > > Ne zelim bezobrazno oderati krajnjeg kupca ali ne zelim niti podcjenjivati > struku i svoj rad. > Cilj je svakako nesto zaraditi ali ne zatvoriti si vrata za buducnost. > > Kakva su vasa razmisljanja u slicnim situacijama? > Kakva bi satnica bila obostrano postena za takav posao u Hr uvjetima ?

Ako zabar uzima 2500E ja bih uzeo 3500E do 4500E, znaci dosao sam odmah, proizvodnja nije patila i nalazim se blizu pa me mozes zajebavati ako sam nesto krivo napravio, dok zabaru mozes puhati. Ako se gazda buni onda fino skini komad ploce dolje i reci da ces mu vratiti za dva dana pa neka je popravlja onda talijan, nekako sam siguran da dva dana zastoja tog pogona kosta puno vise od 4000E...

Nama milosti, znanje, instrumente, auto, i iskustvo neko mora platiti...........!

Reply to
Lex-Lutor

YA©TA!

Reply to
mtech

"Electron"

Naplati¹ onu satnicu za koju inaèe radi¹ i to je to..

npr sat rada servisa je od 100 do 150Kn i to po autoservisima i sl, pa tako to i pukni, no taj servis se obièno plaæa preko raèuna pa se odbija PDV i sl. Ako nemre¹ izdat raèun...onda se jebi...

Reply to
miha

Ja bi ti za tak nesto kao sto si opisao uzeo otprilike 5000 do 7000 kuna. Cijena nije premala ali nije ni velika. Zadovoljan gazda ce te uvijek zvati pa ce se svaki mjesec zaraditi solidna para.

Inace, bolje je reci visu cijenu nego nizu, ne samo zbog zarade. Ako malo naplatis, oni ce misliti da tvoje znanje zbilja tako malo vrijedi, i da dijelovi koje im ugradjujes su losi. Desavalo mi se jaaaako cesto u pocetcima karijere.

Ako naplatis puno previse (glavni sudac je zdrav razum) vise te nikad nece zvat i nece te preporuciti nikome pa si si napravio direktnu stetu koja najvjerojatnije premasuje tu jednokratnu zaradu za faktor 5-10 puta (iz mog iskustva).

Reply to
Svemirko

Osim sto je Miha malo preskroman, vidim da bih se sa svima dosta dobro razumio :-) A i sam vlasnik pogona rekao mi je da sam "zasluzio dobru placu". Prema tome bit ce neka zlatna sredina. Do sada je uvijek sve korektno platio.

Inace zanima me da li ova nasa bransa ima u Hr nekakav ceh ili udrugu. Kao neke druge struke, npr. ugostitelji, montazeri klima uredjaja, arhitekti ... Bilo bi mnogo lakse definirati neke stvari. Npr. onaj Talijanski serviser ima sluzbenu satnicu 150Eur i tocka. Zna se koliko sto vrijedi i on to moze naplatiti bez puno okolisanja. Ocito je kod nas jos mnogo toga mutno. Ali ovo je tema za neku drugu grupu.

Hvala na komentarima,

--
Pozdrav
Electron

electron_MAKNISPAM@email.t-com.hr
Reply to
Electron

Ne bih rekao. U ovom poslu lokalni mocnici nemaju interese...

--
www.elektronka.com
Reply to

Gazda koji je imao kvar ce te ponovo zvati samo ako bude morao. Tj. ako opet bude imao kvar i ne nade nekog jeftinijeg.

Reply to
fm

"Electron"

Ja ti samo dajem iskustveno pravilo, a na one cifre lupi¹ onoliko % gore koliko obièno ide kad se radi van radnog vremena i na terenu. Tak ti dobiva¹ onoliko koliko servis ko¹ta u HR prilikama. Drugo ti sve spada u mutika¹enje.. A evo ti i primjer. Pusti¹ majstora zidara ili knaufera ili tak ne¹to u kuæu..i on ti lijepo vidi Bung&Olufsen linju..dobru Plazmu fini namje¹taj i odmah cijena ide druga... koliko vidim, to isto planiras napraviti i ti. dakle sprema¹ se naplatiti shodno onome ¹to je po tvojoj procjeni naruèioc spreman platiti obzirom na stanje ili potencijalne gubitke, ¹to je u totalnoj suprotnosti od pitanja kojeg si postavio :). Ne ka¾em da je lo¹e da se razumijemo, no to nisi pitao.

Prvo on je ovla¹teni servis Drugo tko tebi garantira da neces ispast kriv za nesto nakon njegova posjeta ili kod sljedeceg kvara. Trece...vlasnik je sretan sve dok stvari fino ¹ljakaju, a ako tome nije tako..zna¹ i sam. cetvrto...Ne vidim razloga zasto bi se ti trebao usporeðuivati sa talijanom. Znas li ti posto je zivot u Italiji? Ako talijan ima placu 3K eura onda si vidi da li je 150EUR satnica puno...ja bas i ne bi rekao a da te podsjetim ti si pitao za HR prilike i valjda znas da od sluzbene satnice radnik serviser ne dobije sve nego jedan manji dio...

Eto samo da pojasnim razloge mojoj "skromnosti" a ti ako mozes oderat pa oderi brale...

Reply to
miha

150

red

Nisi, nisi, po meni si totalno u pravu. Na zalost kod nas se unistava STRUKA kada se odredjeni poslovi rade po sistemu LAKO CEMO. Netko je prisiljen prihvatiti bilo kakav posao i odraditi po kakvu takvu cijenu jer doma cekaju rate kredita, skolarine za klince, babe u bolnici i slicno....ja imam takvih primjera u struci bezbroj, no uvijek se cudim kako ljudi imaju hrabrosti kopati po npr. odasiljackoj opremi samo sa lemilicom, kineskim instrumentom i razno raznim Home-made dodacima. Nakon toga kao fol zavrsi posao i naplati ga recimo 350-500 Kn, gazda je sretan posto je malo platio, i sve je dobro dok stvar radi....zatim opet crkne ista stvar pa gazda odluci zvati nekog malo ozbiljnijeg i tada ga taj popravak kosta 5000 Kn, naravno da je lud, njurga i slicno, no na kraju kada vidi da dobije garanciju za izvrseni rad sve radi kako treba, obicno i bolje nego prije strasti se stisaju..........

Sva ekipica koja radi privanto zna koliko kosta mjesecno obrt ili firma, drzava drapa svoje, fondovi svoje, komore svoje, opcina svoje, razno razni doprinosti , osiguranja, vodozastite, komunalije, struja , voda, spomenicke rente, odrzavanje vozlia, odrzavanje instrumentarija, ekologija i bla bla bla...... Prakticki firma ili obrt sa minimalno jednim zaposlenim treba stvoriti cca 5000Kn zive love svaki mjesec bez da si isplati JEDNU LIPU. Drzava nam je skupa i biti ce sve skuplja....samo je pitanje vremena kada ce cjena usluge/h biti jednaka kao u EU, no place ce ostati puno blize Balkanskim nego sto je netko napisao 3K Eura....

Reply to
Lex-Lutor

Uz lemilicu za odasiljasku opremu jos je neophodan plamenik Butan/kisik, garnitura kljuceva viljuskasto/okasti 19-32, cekic 500g minimum i jos neke sitnice.. A za koji to instrument sa 100% sigurnosti mozes reci da nije proizveden u Kini ? :)

Reply to
Darko_SWL

- Anritsu, Agilent, R&S, Fluke, LeCroy, IFR (Aeroflex), Coaxial Dynamics, itd....

Ima nih dosta made in US, Germany, Swiss, Japan itd,,,,no uglavnom kao i sa auto industrijom, niza i srednja klasa Made in PRC, ostalo je Origin........!!

Reply to
Lex-Lutor