Re: punjaè laptopa

Mozda je malo OT, ali vjerujem da na grupi ima onih koji o tome znaju

> nesto. > > Imam laptop (evo i podataka - mozda igra kakvu ulogu: HP nx 6110) i zelio > bi > imati, uz originalni, jos jedan punjac baterije, a nevoljko bi se odvojio > od > kakvih 500 - 600 kn koliko stoji originalni) > Igrom slucaju imam jedan stari ispravljac od printera za kog sam kontrolom > ustanovio da je istih karakteristika kao i originalni od laptopa (18,2 V; > 0,5 A) > > E sad - malo me strah prikljuciti laptop na taj ispravljac. > Laptop bi vjerovatno radio, no pitam se da li bi to bilo zdravo za > beteriju, > odnosno da li joj to moze naskoditi.

radit ce ako moze dati dovoljno struje

Pretpostavljam da ili laptop ili punjac u sebi sadrze kakvu elektroniku > koja > iskljucuje punjenje baterije kad je ova puna (onako laicki receno - da je > ne > prefila).

baterija u sebi ima elektroniku koja prekida punjenje

Slijede pitanja: > > 1. moze li se tako prefilati baterija (Li-ion)

ne moze

2. ako postoji kakva elektronika koja kontrolira punjenje baterije > laptopa, > da li je ona u sklopu ispravljaèa (punjaèa) ili samog laptopa ?

u bateriji

> Zahvlajujem na svakom odgovoru!

provjereno :-)

Reply to
Raven

Sumnjam da je samo pola ampera... Punjaèi za laptope su snage reda velièine

50-80W.
Reply to
Mile (work)

Na mikes electric stuff ti je jedan raskopani taj "jeftini" punjaè. LOL Kinezi su unutra stavili neki SMPS koji jedva daje 2 A i deklarirali ga par A vi¹e. Da bi nadoknadili te¾inu nutra su nagurali komade ¾eljeza :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

Pa to sam i ja mislio da radi na manje ali konstantno, dakle istina je :)

Moraju se tije¹iti krupnog otpada :P

I od mog Gericom mo¾e¹ dr¾ati, ok je. No kad ga maltretiram mo¾e¹ se opeæi nakon par sati rada :). Provjereno nema unutra komada ¾eljeza iako je "made in China"

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

tocnije postoji i u bateriji i laptopi

Li-Ion baterije imaju neku svoju elektroniku i imaju termistor koji mjeri temperaturu baterije odnosno clanaka. Elektronika punjenja nalazi se u laptopu i ona dobiva informaciju o unutarnjem otporu baterije. Cim otpor baterije prestane rasti punjenje staje.

burke

Reply to
burke

nema skriveno znacenje, radim u servisu laptopa :-)

Reply to
Raven