Re: problemi sa adsl-om i (prevelikim)naponom u kuci

To niti ti oèito nezna¹ a jo¹ manje tip koji je "struènjak" i morao bi

> znati da je kod nas napon mre¾e 230V a ne kao nekada 220V. Recimo kod mene > je u utiènicama 236 V, volta¾a varira za par volti zavisno od optereæenja > i to je posve normalno. Svi ureðaji bi trebali raditi normalno do > standarnih tolerancija od +/-10%, premda svi swièerski ureðaji trpe i puno > veæe tolerancije. > > Dakle, ti u kuæi ima¹ najnormalniji moguæi napon :)

Zahvaljujem

dakle ovaj mi prodaje maglu da sa sebe skrenu pozornost... jebem ti t com i njihove proizvode pas mater...

Reply to
Ivan M

Do napona nije sigurno,nego kakav je to secondary dns?

Reply to
manky

dobar je.., takav je i kod mene.

--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Reply to

Mogu ti samo dat na znanje da napon nema nikakve veze u tvom slucaju.

Reply to
BladeRunner

stef pretended :

znati

Koliko znam 220 min. a 240V max. Bitno je da je unutar tih granica

meni je npr. trenutno 236 V

cisto sumnjam da taj tip to nije znao nego je smislio prilicno jadnu pricu da prikrije svoju nesposobnost i/ili ljenost.

Reply to
Aqayax

moj komp je xp sp3, nijedan komp nema fixnu ip adresu iako ni to ne pomaze nazalost...

Tu je problem, makni sp3

Reply to
jusuff

Dana Thu, 2 Apr 2009 07:56:40 +0200, jusuff napisa:

Cisto sumnjam da je u tome problem

Reply to
logic

Ma moze on imati zavrsena 3 fakulteta i isto bi tako radio tj. nebi reijesio problem.

Reply to
Darko_swl

Dana 01.04.2009. 23:36, Ivan M lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

napon na uticnici i treba bit 230V, nema vise 220 kao sto je to bilo prije

10 i vise godina (iako je po udzbenicima i zbirkama zadataka jos uvijek 220). uredjaji rade, ako se dobro sjecam na +6 i -10% nazivnog napona i svi moraju izdrzat do 250V (kvalitetnija pc napajanja rade od 80 - 250V bez problema...

daklem, zovi, prijavljuj kvar, prijeti (spajanjem parice na 230V)...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Radim u t-comu , ima masu nestrucnih ljudi ,pogotovo medju tim terencima, vecina njih su monteri sa 3 razreda srednje skole ,koju su vecina koju znam tesko zavrsili , a ima i priucenih s naknadno zavrsenom vecernjom srednjom ,KATASTROFA !!! ... , tako da se ne treba cuditi ...

Reply to
zilivss

/cut

Daj probaj ovo. U=B9tekaj spliter odmah na ulaz parice, i iz splitera direktno kratkim kabelom u modem. Moguce da ti je kabel negdje o=B9te=E6en i eto ti sranja. Isto tako nemoj da ti kabel od telefona bude omotan oko napajanja i ostalih pr=B9talica EMI-a..

Obavezno to probaj, maksimalno skrati put od ulaza signala do modema..pa javi sto je bilo.

Reply to
Mad I.D.

znam

kolega, obzirom da radite u odjelu upravljanja mrezom mozda biste vi znali kako rijesiti ovaj slucaj? vasa izjava je u najmanju ruku nekolegijalna, znajuci da sada i kooperanti rjesavaju smetnje...

ono sto ja mogu reci je da napon nije ( osim ako nema neki oscilator/generator na mrezi :-) ) rekao si da ti radi preko laptopa i pc-ja a sam pc nece? ne slici mi na problem modema/routera, vise na pc, pogledaj parametre networka u browseru, tj. pogasi sve...

Reply to
jationkobilaikonj

LOL

Reply to
jucca

"Locutus of Borg" wrote in message news:mv5az1u91pq3$.1gc4t8buxrdq4$. snipped-for-privacy@40tude.net...

LOL, spajanjem parice na 230, bad ideas :)

Reply to
BladeRunner

Da, izjava je vjerovatno nekolegijalna, ali je vrlo tocna...

Bio sam u prilici vidjeti koliko pojedinci (ne)znaju da je mene bilo gledajuci sa strane sram, od toga da se ne zna koja je razlika izmedju Disconnect na mreznoj kartici ili Disable mrezne kartice, a do nekog Ping-a ili tako da se spominjem. Uglavnom ako nesto ne radi zamjeni se spliter i modem i ako stvar proradi onda je to super, a ako ne onda se zove centralu da resetiraju port, a ako ni tada ne proradi onda se ili uvjeri korisnika da je stvar kod njega ili se posalje drugi kolega, pa ima slucajeva da se i po par puta dolazi na smetnju, a u pitanju je neka banalnost, pa sve do toga da jedno malo naprednije dijete od 7-8 razreda osnovne skole postavlja takva pitanja (osnove informatike) a da vrli monter ne da ne zna o cemu se radi, nego krene neku nesuvislu pricu pa se sam zapetlja i vise ne zna sto je ni sam rekao....

Ovdje cu stati jer moglo bi se pisati i pisati....

Meho

Reply to
Meho

Dana 02.04.2009. 13:51, BladeRunner lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

pa samo ce se zapalit centrala, eventualno i kablovi do centrale.. :D

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

Centrali nece nista biti, kabeli bi mogli gadno nadrapati. :o)))

Uzivajte,

Iggy

Reply to
Igor Batinic

Daj probaj ovo. U¹tekaj spliter odmah na ulaz parice, i iz splitera direktno kratkim kabelom u modem. Moguce da ti je kabel negdje o¹teæen i eto ti sranja. Isto tako nemoj da ti kabel od telefona bude omotan oko napajanja i ostalih pr¹talica EMI-a..

Obavezno to probaj, maksimalno skrati put od ulaza signala do modema..pa javi sto je bilo.

----

Kabel iz uticnice tj isdn nt-a ide do susjedne sobe, cca 16 metara kabla ima iako je 5 metara udaljenost, i onda ide spliter pa na modem

5 godina je redilo dobro, iako je stvarno moguce da je kabel osteen ne bi rekao da je jer je mjerio propustnost sa onim nekim rucnim scannerom na spliteru i na uticnici u drugoj sobi direkt i ista je...

sada net radi ali kao da imam 56k modem, dakle stranice, newsi i sl se vuce kao crknuti konj ali torrenti rade. ne razumijem :D

Reply to
Ivan M

[...]

Evo ovako jucer sam pomislio da je moj komp nesto kriv i odspojio ga kompletno, sada su samo laptop i drugi komp (onaj preko lan-a) spojeni brzina je uzasno losa, stranice otvara u minutama a ne sekudanama, ako i otvori, newse i mail takodjer, sve steka na mrtvo...

Nista, idem pregledati opet sve kablove tamo i onda prijaviti opet kvar .:)

Reply to
Ivan M