Re: Please help!!!!!!!!!!!!!!!

Da si kupio Nokiu serije 60 sad nebi bilo problema. Po¹to si kupio Motogovno e550 pomiri se s tim jer nema reklamacije na uginule pixele:).

Kupio sam motorolu e550 u simpa paketu prije kojih mjesec dana i nemama > mira(kad sam picajzla:))))))))))))) s lcd-om. > > Na lcd- u (pogotovo kad je pozadina tamna) se vide 2-3 svijetle toèkice? > One su jedva zamjetljive, no meni perfekcionistu ni¹' ne promakne(ni mi¹ji > prdac na 100m:))) > > Thanx na poja¹njenjima/odgovorima > > >
Reply to
Kre¹o Bukviæ

Motorola je zakon, nokia je razvikana........ima garancije......

Motogovno

mi¹ji

Reply to
BladeRunner

Dead pixeli, nema pomoci :(

Reply to
Tonimir Kisasondi

toèkice?

Da samo znas kako je to cesta pojava na tft lcd-ovima:(((

BladeRunner

Da al ti to neæe priznat...

Idemgrijati ¹arafe....:)

nemama

toèkice?

Reply to
Kre¹o Bukviæ

??? ;)

Reply to
BladeRunner

Reply to
Zlatan

I dosta nokia 6600 ima istu "gre¹ku", e sad za¹to pod navodnicima. Eto poja¹njenja:

Po¹to jo¹ i dan danas tehnika proizvodnje nije savr¹ena iz proizvodnje dolazi 99.9% ispravnih pixela........

Canon ka¾e ovo:

"Canon indicates the standard is 99.99% good pixels in the EVF. Given it is

180,000, you should see no more than 17 bad pixels, and they should not be clumped together."

Good night!

P.S. Svatko mo¾e kupiti i lcd za 15 000KN pa mu se mo¾e dogoditi isto!

nemama

Reply to
BladeRunner