Re: kuæna TV antena

ima li tko savijet koja kuæna antena daje

> najbolje rezultate, bilo samogradiva ili kupovna... > > veæ sam isprobao par modela i niti jedan > ne valja, komad ¾ice bolje "lovi" programe. > > cijenim svaki savijet...

ako si u krugu emitiranja oda¹iljaèa sljeme ili uèka, mislim da sad ide i dalmacija ( Labi¹tica ) onda kupi digitalni ZEMALJSKI prijemnik. Cijena oko

500kn i rije¹io si sve probleme oko kvalitete slike. Slika vrhunska kao sa satelita. Nikakve preinake nisu potrebne, samo pikne¹ antenu u receiver, a njega u TV. Ja sam se 15g. muèio s prijemom u okolici Samobora ( iza brijega, same refleksije ) ali od kad sam uzeo digitalac to je milina. Pozdrav
Reply to
tzac

je al onda fata samo 4 programa (HRT1,2, RTL i NOVA)

message

oko

Reply to
Kresimir Pecnik

Ja sam gledao ove uredjaje i nisam bas odusevljen, slika je dobra ali kasni za obicnom TV a katkad se raspadne (ispixelizira). Ujedno nefunkcionira PIP na TVu, snimanje drugog programa je onemoguceno (trebaju 2 receivera)... Po mom misljenju neisplativo.