Re: kolektorski strojevi izmjeniène struje

trebao bih napisat neki referat o tome. znam da ovo nije prikladna grupa,

> ali èini mi se da je veæina vas to uèila u srednjoj ¹koli. > zanima me gdje bih mogao naæi ne¹to o tome, neka literatura ili link (sve > je dobrodo¹lo). > i jo¹ jedno pitanje.. kako se to zove na eng? > hvala

Ako se ne varam, mislis na klizno kolutne asinkrone motore? Slip ring motors. :-)

Pozdrav!

Pozdrav

Evo imam tu jednu busilicu , iz Peveca ......., dosta iskri i to je vec jedna karakteristika kolektora......

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Pa kaj nisu to motori koji su konstrukcijski gotovo jednaki DC motorima sa serijskom uzbudom, pa zbog toga mogu raditi bez obzira na valni oblik i frekvenciju napona, samo im je bitna efektivna vrijednost napona, pa se mogu upravljati jednostavnim tiristorskim regulatorom. Da, govorim o jednofaznima, kod trofaznih je ipak malo slo¾enija situacija, ali se na faksu nisam nikad ba¹ susreo s takvim strojem. Sjeæam se jedne dobre knjige - Wolf - Elektriæni strojevi , mislim da tamo ima o svim moguæim izvedbama strojeva popriliæno

Andrija

Reply to
Andrija Ersek

da, to je to. probat æu naæ negdje tu knjigu

Reply to
__zoki__

je u pravu si u potpunosti

radi se o istoj konstrukciji gdje kolektor pri istosmjernom priklju?ku glumi izmjenjiva? a na uzbudu dolazi naravno istosmjerna struja s istog napajanja a ako isto to priklju?imo na ac na uzbudi je izmjeni?na struja a na rotoru kolektor ispravi ac u dc u svakom slu?aju negdje postoji izmjeni?na struja zbog koje postoji okretno polje toliko od mene nadam se da sam u pravu. najvi?e ?e ti gugl re? ako upi?e? universal motor! pozdrav

Reply to
Stroj