Re: Ispravljaè bez trafoa

> Ima li netko shemu ispravljaèa/napajanja npr. 220V~/12V= (ili jo¹ bolje

I SMPS obièno ima trafiæ.....

Reply to
Vaso

ubio.

Ispravljaci za mobitele imaju trafo (ali mali) i u najvecem broju slucajeva nisu regulirani.

Direktna napajanja bez trafa su vrlo opasna i koriste se samo u slucajevima da uredjaj nema nikakvih drugih konekcija ili su one na mreznom naponu.

diode(a),

Nisam vidio IC koji spusta napon sa 220 na nesto a da nema trafo. Sto se ispravljaca sa kondom tice, to je upotrebljivo samo za male struje i to kod (rijetkih) uredjaja koji nemoraju biti galvanski odvojeni.

Ti punjaci nisu stabilizirani.Regulaciju struje punjenja baterija vrsi sam telefon.

negalvanski

Evo bas gledam tu stranicu i ti IC-i mi se necine nista posebno: nemaju galvansku izolaciju, imaju malu iskoristivost, puno su osjetljivi na valni oblik napona, ne podnose izolacijski trafo(?!), generiraju prilicno rf smetnji... Po meni je bolje i puzdanije takve ispravljace realizirati klasicnom kond-otpornik serijom i zenericom za stabilizaciju.