gdje ga kupiti u zg i koliko ko¹ta ?

sa 220 V na 24 V

Reply to
uberteam

treba¹ klasièni ili SMPS?

Reply to
Nef

hm.....

ne znam, treba mi za zagrijavanje ¾ice za rezanje stiropora...

Reply to
uberteam

Prvo odredi koliko æe ti snagu imati taj grijaè, pa onda odabere¹ obièan trafo. Ne treba ti ispravljaè, jer grijaè radi i na izmjeniènu struju.

Reply to
-Rio-

Treba ti samo trafo - snagu trafa odredjujes prema snazi grijaca...

Reply to
Hector

uzmes dva trafa za halogenke i sekundare spojis u seriju. Vecini trafa za halogenke vece snage (>100VA) sekundar je izveden kao paralelni spoj vise sekundara i moze se prespojiti pa je tada dovoljan i jedan trafo.