Re: =?iso-8859-2?Q?Za=B9to?= su neki kabeli skup(lj)i?

Datoteka je datoteka, biti je bit i uz standardne algoritme za otklanjanje

> gre¹aka meni SVAKI kabel SAVR©ENO radi.

Hm, nakon par godina u struci volio bih se mijenjati s tobom. :D

Moje je pitanje: za¹to bih platio 40 kn za Bandridge USB kabel za printer > kad do njega stoji noname kabel od 15 kn? ©to to noname ne mo¾e a ¹to ovaj > "kvalitetni" mo¾e? Jel' ja tu ne¹to neznam?

Bandridge nije savr¹en, no s njihovim paralelnim kabelom flasham mikrokontroler na udaljenosti 5 metara, spojen direktno na paralelni port, bez buffera. S onim jeftilen to sam mogao jedno vrijeme (dva-tri mjeseca), nakon toga je zavr¹io u kanti za smeæe. Ako se ne bavi¹ elektronikom, ne pomièe¹ èesto te kabele, ne i¹tekava¹, onda su jeftileni èak OK. USB kabeli su uglavnom slièni (osim nekih par koje sam vidio i skoro su dvostruko manjeg promjera od "normalnih"), no ako æe¹ iæi do i preko dometa definiranog po standardu, dobro je nabaviti neki kvalitetniji kabel.

E, da, zaèudio bi se koliko zapravo EM smeæa generira PC pri radu.

Reply to
Mario Malenica