fotiæ

imam samsung d60 i sad sam primjetio crvenu toèkicu na ekranu tj u objektiv je u¹lo zrnce pra¹ine. jel netko nekad otvarao i da li je uopæe moguæe to oèistiti.ne vjerujem da æe mi garancija priznati iako smatram da je bolje trebalo za¹tititi ulaz objektiva.

Reply to
Fluke

prije mrtvi piksel na CCD nego pra?ina, osim ako nisi bio negdje u pustinji :)

Reply to
Lutajuci Reporter Zdena

Ja,otvaro barem desetak objektiva,uglavnom polomljenih, i treba pola dana da se rastavi a nista ne polomi.Jako zajeban poso i treba dobra volja, celicni zivci, a i biti udaren za takav pothvat.Kud i kamo ga je lakse rastavit ak je objektiv ispravan.

Ovi u servisu nisu u stanju takovo sto da naprave, a i nije im sila tak i tak dobe placu radili , ne radili.

Reply to
Kurajber

definitivno je zrnce pra¹ine jer ga vidim kad pogledam u objektivnalazi se toèno ispod koliko sam vidio prvog stakla.nikad nisam rastavljao pa me malo prpa, a ¾ivaca imam.a i nije problem rastaviti nego da nebude ko kad sam ko klinac rastavljao vekericu....

Reply to
Fluke

Daj reci jel ako bi ga sam rastvarao...kako da krenem jel treba rastavljati fotiæ ili se objektiv mo¾e skinuti ko na starijim aparatima?nemam nikakvih iskustva s time a ni love da poklanjam servisima èija je kvaliteta kako si i sam rekao upitna (da ne bi na kraju imao sliku naopaèke)

[...]

Da moras ga rastavit do sitnih detalja.Samsunga nisam imo ali ti mogu poslat slike drugog kojeg sam rastavio na hr.sci.elektronika.binaties da vidis kako to izgleda u djelovima, pa se odluci sam za rastavljanje.ja ti to ne bi preporucio.Mislim da treba bit jako udaren za takav poduhvat.Nije da se hvalim ali je jako slozen posao i zahtjeva strucnost.Mislim da ces ga potrgat.

Reply to
Kurajber

Zrnce prasine koje je u objektivu sigurno se ne primjeti na slikama. Jedino ako je prasina bas na CCD-u onda se primjeti, i to ne uvijek. Ne rastavljaj jer neces uspjeti sastaviti. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

ajd po¹alji slike...da vidim.pa æu odluèiti

Reply to
Fluke

pa na nekim se slikama primjeti ovisi okako je zumirano.nije velka stvar ali ono...smeta.jedino kad bi je nekako streso da padne dolje....

Reply to
Fluke

Reply to
Fluke

Mozes li staviti na binaries sliku snimljenu s tim aparatom, da vidim kakav je problem? f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

sad sam slikao i vidim da to nije neka velka stvar.evo stavit æu sliku na binse.mo¾da nije vrijedno tolke panike...ipak malko bode u oæi jer inaæe mi je aparat ok.ne bi stvarao probleme da nisam vidio taj komad pra¹ine na leæi.èini mi se da se mo¾e skinut ko jedan plastièni prsten da se odvoji gornji poklopac sa (pretpostavljam ) za¹titnim staklom jer ima pra¹ine i okolo... stavit æu i sliku aparata pa ono...ak se da rije¹it dobro ak ne .....jebi ga

i.... hvala!

Reply to
Fluke

Reply to
Fluke

Koliko vidim to nije nikakva prasina vec neispravan jedan pixel na senzoru. Poklopi objektiv rukom i okini jednu sliku, taj pixel bi se i onda trebao vidjeti. Uostalom, prasina bi se vidjela kao tamna mrlja na svijetlom dijelu slike, a ne obratno. Osim ako to nije svjetlece zrnce prasine iz Cernobila :))) Jos jednom da ponovim, pokoje zrnce prasine u objektivu uopce ne utjece na sliku, vjeruj mi, imam puno iskustva sa tim. Ne rastavljaj objektiv jer ces (ako ga ikad vise sastavis) napraviti puno vece sr*nje nego sto je sad, zamastit ces lece prstima i utjerati jos vise prasine. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

ku¾im sad, da je pra¹ina-na mraènoj se slici ne bi vidjela. a jel to pokriva garancijski popravak?ipak aparat je star nekoliko mjeseci.

Reply to
Fluke

Malo offtopic pitanje ali ima veze s tematikom: kako sigurno isprazniti kondenzator za blic? Rastavljao sam canon a80 i buduci ga nisam ispraznio na vrijeme on je to ucinio uz prilicno glasni prasak nakon kojeg vise ne mogu upaliti aparat. Pretpostavljam da mu vise nema spasa no zanima me za ubuduce.

Znaci, kondenzator?

Reply to
Majk

Vjeruj mi, svaki nacin je bolji nego rukom :))) Ja to radim zaruljom 220V. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Nisam rukom, da bar... valjda bi udar presao na mene. Ili mozda je ali nisam osjetio :p Vjerovatno su se zice spojile negje gdje nisu smjele kad sam ga raskopanog vrtio po rukama. Dosta glasno je puklo, bez dima i iskre.

Reply to
Majk

Na mojem je otisla blenda. Zaintersiran?

Reply to
Majk