Re: Bosch usisavaè reg.vrtnje

Kod èi¹èenja usisavaèa nisam dobro popisao ¾ice koje idu na ploèicu

> regulacije pa sad imam problem, u pitanju je Bosch activa koji ima malu > ploèicu sa triacom i diacom i par cond i otpora, ima li netko shemu spoja?

Jel' ploèica ima 4 izvoda/prikljuèka?

Reply to
Vaso

Nemam shemu, èisto usporeðujem s jednim rastavljenim usisivaèem i Goranovom shemom. Omski utvrdi da li su neka dva izvoda meðusobno spojeni ( ili prati vodove na ploèici). Ako jesu, na jedan od njih spoji jedan vod od kabela, a na drugi spoji jedan vod prema motoru. Zatim, srednji izvod triaca ( ne¹to ¹to lièi na tranzistor s tri izvoda) treba iæi na neki treæi izvod i tamo spajaj drugi vod kabela. Na preostali èetvrti spoji preostali vod prema motoru. Ako ti ne¹to od ovoga ne pa¹e, ne ukljuèuj i opi¹i stanje, mo¾da su skemijali ne¹to novo.

Reply to
Vaso