Rado bih se rije¹io vi¹ka

Hm!

Jel postoji grupa za prodaju elektronike? Ja ju bas i ne nalazim pod hr.ponuda.XXXXXXXX

Dakle nije prekrseno niti jedno pravilo! Nije da nudis cevape pa ide pod hr.ponuda.ostalo

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Siguran sam da ce ta maca doci na vratanca, postoji nekakav balans u Svemiru. Jedino mi je zao sto tu macu necemo cuti kako miJAOce. One se sada nama kesi, ali neka ...

Zbog takvih meni i ide ova grupa sve vise na zivce .... nit' ima moderatora nit' ima bontona. Ako nesto i pozelis napisati s namjerom dobronamjernog sheranja informacija - odma' se netko natakne s ironicnim ili stupidnim komentarima. A meni pred ocima sijeva virtualna neonska reklama na kojoj pise "...a sto to meni treba..."

Jedno vrijeme bila je ekipa veoma aktivna, coin, while(1), mario malenica, rockyo i svaka im (vam) cast, kao i ostalim postenjacima na grupi, ali ta vremena su ocito prohujala s vihorom. A ja cu k'o u kaubojcima, "odjahati u suton".

Inace, ovako je bilo oduvijek i biti ce dokle god svatko ima pravo abusati pravo na abuse. I dok se PTSP i djecacke frustracije lijece putem news-a, lupetanjem i abusanjem.

Ja odoh dalje, ima i drugih grupa kao i foruma. Na forumima postoje penali zbog drskosti i bezobrazluka, a penali su ono sto ljudi izgleda cijene.

Coin, sto se desilo s onim forumom koji si svojevremeno pokrenuo? Par dobrih manjih projektica, ponesto pozivnica odabranima, i malkice reklame i to bi dihtalo. Siguran sam da bi se, s vremenom, nasao i pokoji sponsor, sto bi evoluiralo u vece projekte. I dalje smatram kako treba kanalizirati energiju na taj forum a ove newse bataliti i pustiti da (od)umre namjernom i samovoljnom neaktivnoscu. Naposljetku i abuserima ce biti dosadno, pa ce s vremenom ISP grupu ugasiti. A mi cemo suzivot nastaviti na forumu.

Nije li to sudbina svih news grupa koji su, htjeli-nehtjeli, evoluirali u forume?

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

"coin"  wrote in message
> "Slaven"  wrote in message

Reply to
Stonethrower

Kad usporedim stanje po drugim grupama onda se na ovoj grupi za nikoga ne moze reci da je snob, egoista ili da nekoga vrijeða. Pogotovo za ljude koji ovo "mjesto" drze na zivotu svojim aktivnostima i postovima. Svatko gleda na svijet iz svog kuta i to treba postovati. Ja nisam osobito aktivan ali na ovoj grupi nikad nisam dozivio uvredu. Dapace ovdje sam dobio vise korisne pomoci nego sto sam je nekom dao.

Trebalo bi pronaci nacin da ga otkrijemo.

Mislim da treba i nastaviti.

Elektronicari svih (Hrvatskih) zemalja ujedinite se :-)

--
Lp Electron
Reply to

eeeeeeeeeeeeee, deèki!!!...mir!!!...nemojte se prepucavati, lijepo vas molim....ovo je jedina grupa, a na mnogima sam godinama, da nema nekog jeftinog prepucavanja u smislu; "moj tata je jaèi od tvog"....da ne ka¾em ba¹; "moj je veèi od tvog"

Coin mo¾da zna biti ponekad brutalno otvoren i slobodan komentirati ne¹to u sarkastiènom pa èak i ciniènom kontekstu....ali zna granice dobrog ukusa i rijetko ih kada prelazi....a èak i ako preðe, ubla¾i to sa ¹aljivim tonom... uvijek se potrudi dati neki konstruktivan prijedlog, savjet ili mi¹ljenje....¹to je u konaènici najbitnije za ovu grupu!!

a Petar, bespredmetno je i¹ta govoriti o Petru, èovjek ne odgovara na svaku, ali kada odgovori onda je to kao sat predavanja na fakultetu....daje si iznimnog truda "volontirati" tu na grupi....jer napisati 100tinjak linija smislenog i zahtjevnog teksta nije ba¹ usputnih 2 minute....i to takoðer treba cijeniti....Petra kao takvog smatram jednim od lidera na ovoj grupi...

stoga, da se ova grupa ne bi zarazila tim virusom ta¹tine i malograðan¹tine....lijepo bih vas molio da se ne èastite....uistinu mislim da ste obojica vrlo kvalitetni korespodenti i èlanovi ove grupe....neka tako i ostane...a ove sitne èarke, poku¹ajte to svesti na smajliæ...

ja sam do sada seruckao jedino po Amaru zbog prosera sa lemilicama jer èovjek nije zauzeo stav; " to je moja cijena, o¹, ne¹, bok", nego je isprièao bajku o nekakvom testiranju, certificiranju i slièno, za lemilice koje dolaze iz iste tvornice...ali u konaènici, osobno uistinu nemam ni¹ta protiv Amara...¹tovi¹e, ¹teta ¹to se i on ne javlja malo èe¹æe i daje neki barem mali doprinos ovoj grupi....

PS: ¾ao mi je ¹to se Kre¹o Bukviæ i Hrvoje Aras ne javljaju vi¹e....oni bi uz Petra i Coina definitivno u¹li u TOP5 èlanova na ovoj grupi!!!

Reply to
Gagi-9a6aag

"Fastah" wrote

APSOLUTNO se sla¾em!!!!!!!!!!!

Reply to
Gagi-9a6aag

"Matej@OS|SB" wrote

Istina! Sve je bilo u jednom postu i nije bilo spama, ne vidim problema. Netko je veoma jadan, valjda je to jedina moæ koju ima u ¾ivotu. Mislim kako je i Gagi-a nedavno prijavio... Idijot XD

dovraga!!!!!!!!! kako zna¹ da je i mene prijavio?!?!?!?!?!? ja mislim da nikome nisam rekao da sam bio iskljuèen na 24 sata....hmmm...uglavnom, isto zbog oglasa...pred neko vrijeme..ne znam toèno..par tjedana ili koliko veæ...zaboravio sam....ali DA...imao sam prijavu, to si dobro zakljuèio...

Reply to
Gagi-9a6aag

=20

im kako=20

m=20

Kukao si kao baba ;) Newsi se ne bri=B9u, potra=BEi unazad mjesec dana...

Reply to
matejz.sb

"Matej@OS|SB" wrote

hahaha...dovraga...ako sam kukao kao baba, onda sam definitivno to bio ja... :)))))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

slazem se sa svime...

pozdrav

Reply to
Fastah

Netiquette i pravila odavno postoje:

Obzirom da pristupas preko Carneta trebao bi biti upoznat s njima:

Naravno slicna imaju i ostali komercijalni ISP-ovi.

Da ne bi bilo nesporazuma, nisam nikoga slao na abuse, jer mi oglasi uopce ne smetaju - pogotovo tematski na elektronika.* i retro grupama koje prati specificna ekipa i nemaju previse prometa...

--
Pozdrav,
Walter

?

Da upoznat odavno...

Ogla?avanja su op?enito prihva?ena SAMO u grupama hr.ponuda.* i hr.potraznja.* (iako dio korisnika ?alje oglase u krive grupe, NE ZNA?I da je to dozvoljeno).

Tu postoji zakacka "op?enito" to ne znaci uvijek, to znaci da postoje izuzeci...

A ako grupa za ponudu ne postoji onda to nudis gdje? Nije li logicno da ponudis na tematskoj grupi?

Po pravilu, oliti zakonu, lopova u vlastitoj kuci nesmijes taknuti, nego ga fino pitas ocete kaj popiti gospon dok me kradete, mozda kavica dok dojde policija? Ja mu kavicu ne kuham, a ti? Zakon je ogranicen, kao i sve ostalo, pa tako i Netiquette...

Konkluzija: htio sam naglasiti da je ovaj post (na ove dvije grupe) siva zona i nije (moje misljenje) prekrseno uljudno ponasanje na News-ima... Na ovoj grupi je max 20 ljudi skup z menom koji "lurkam" bas bi bilo produktivno otvoriti hr.ponuda.eletronika i istu zatvoriti za x mjeseci jer ima 3 posta...

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

"-=Teutis=-" wrote

ti mu kuha¹ veèeru?!?

hint: POSLJEDNJU :)))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

nisam niti ja taj koji je nekoga sa elektronike slao na abuse, no da se ukljucim sa nekim pojasnjenjima (posto vidim netocne navode...)

Mozda jesi upoznat, ali mi se ne cini da si ih dobro shvatio.

Postoje. Ali ne u hr.* hijerarhiji, i takva grupa ima jasno postavljen tzv. "charter" (koji se najcesce salje kao periodicki post u grupu jednom tjedno ili jednom mjesecno) gdje eksplicitno pise (uz ostale stvari sto je dozvoljeno a sto nije u grupi) da se oglasi smiju slati. U hr.* hijerarhiji koliko je meni poznato ne postoji niti jedna grupa s takvim charterom.

Cesto postavljeno pitanje "U koje grupe je dozvoljeno slati oglase" (sa

ti to jasnije kaze "Oglase je dozvoljeno slati iskljuèivo u grupe hr.ponuda.* i hr.potraznja.*"

U svakom slucaju nedoumice, lagano mozes poslati mail na snipped-for-privacy@carnet.hr (ili koji vec god ISP koristis) i pitati za pojasnjenje da li je nesto dozvoljeno ili nije.

Uvijek postoji grupa za ponudu, ukljucujuci grupu za ponudu koja pokriva sve one ponude koje nisu pokrivene drugim grupama. Pise ti dalje na tom linku.

Naravno, zato i postoji abuse sluzba koja ce razmotriti svaku prijavu i reagirati ako smatra da treba reagirati. Inace bi postojao AI robot koji bi sam pregledavao sve grupe i automatski zakljucavao sve korisnike koji su prekrsili pravila.

Pa, Zato vjerojatno i nije otvorena posebna grupa za prodaju toga; nego elektronicke komponente spadaju pod "ostalo"...

--
Opinions above are GNU-copylefted.
Reply to

hr,ponuda.ostalo i hr. potraznja.ostalo

To je glupost Ko bi takve grupe pratio!? no da postoji "hr.ponuda.elektronika" sigurno bi bilo mu¹terija

Reply to
Darko_swl

Naravno, odmah bih mogao nabaciti 10-ak postova....

$ snipped-for-privacy@news2.carnet.hr...

ajmo onda peticiju za promjenu ili dodavanje novih grupa!

glupo da ne mo=BEe=B9 staviti post tamo gdje je tematski najbli=BEe jer n= ema=20 grupe zato...

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

ne treba ti nikakva peticija, pa ne trazis promjenu ustava :-) nego samo otvaranje grupe, za sto vec postoji definirana procedura - zahtjev u grupi hr.news.groups koji sadrzi odredjene informacije o grupi.

Odi dakle u hr.news.groups, procitaj post koji se periodicki salje sa subjectom "[Periodic] Pravila za otvaranje novih hr.* grupa" i napisi poruku prema uputama unutra za otvaranje nove hr.* grupe.

Ako prometa ima (kao sto se gore implicira), ne vidim zasto se grupa ne bi otvorila.

Problem sa oglasavanjem je sto jako brzo izmakne kontroli. Vidi sto se dogodilo e-mailu kao tehnologiju kada su pocele dolaziti reklame... No, slazem se da ima i nedostataka, no nije moguce imati savrseni sistem (bar nije moguce dokle god imas ljude u njemu, sto je nekak bitno :)

--
Opinions above are GNU-copylefted.
Reply to
Matija Nalis

tu sam Gagi!!! jest da vise citam nego sto pisem... i tesko da spadam u TOP5;prije bih se svrstao u TOP45 :-)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Gospodo, oprezno s prijavljivanjem na abuse... slicno je bilo s politikom i religijom, ekipa je pocela koristiti razne anonymizere i slicno te se tek onda otelo kontroli... pa imamo "fenomene" tipa zli_zeko ili kako vec koji spamaju da je to katastrofa... a ovo je definitivno jedna od mirnijih i normalnijih grupa... hoce li tako ostati, ostaje za vidjeti...

Reply to
stylex