qqe0640

Postji li kakav upotrebljiv audio uradak sa ovim cijevima qqe06-40 (826)

--
Using Opera's revolutionary e-mail client
Reply to

::::::::::::::::::: RIZ je, negdje, pocetkom 60-tih pravio mali MW odasiljac. Jedna u VF, druga push-pull modulacioni transformator.. Rogata dupla tetrodica.

Reply to
ulix111

Ova cijev se koristila za izlani stepen UKT predajnika, oko 100W se moglo dobiti na 144 MHz . Steta bi je bilo koristiti za audio pojacalo.

Reply to
konjuh

::::::::::::::::: Davno je to bilo. 100W na 2 m. Seek you i sl. Postoji ICQ... A MS, EME i ostalo je bilo nesto 1960 i neke. Na 14 MHz sam uz 1kV na anodama izvlacio 150W outputa CW. R.M.S. ICAS, oprezno, he, he! Ne bavim se tim odavno, ali sto danas znaci 100W na 2m? I jos sanduk s 06/40 ili, recimo 829B. Nostalogija... ;^)

Reply to
ulix111

Ne javljam se vi¹e ni s ovih malo vata a kamo li sa 100. BTW imam gotovi napravljeni linear sa qqe jo¹ samo ispravljaè i leher petlja ali projekt je ostao u arhivi od 1990.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client
Reply to
2004

Nazalost - nostalgija!

moglo