Elektronske cijevi

Imam doma nekih elektronskih cijevi viska pa bih to prodao, ako netko treba i ako to nesto vrijedi, ali ne znam koliko da trazim. Vidio sam da su neki trazili 60-70kn za neke, ali pretpostavljad da to ovisi o proizvodjacu/modelu/jacini/velicini. Pa ako bi netko bio toliko dobar da me barem priblizno uputi...

Imam slijedece modele:

EI NI© : PL-95,PY-88,PCC-88,EF-184,EF-183,PCF-801,EF-85,PC-900,FCC-82,PL-36 TUNGSRAM : PL-36 RDS : EF-183 RFT : EF-184

nekih modela ima vise nekih manje...

Reply to
zex

Nove, polovne? Koliko stare? Odakle su?

Reply to
Timon

koliko vidim za audio prakticki neiskoristivo ...

treba

me

PL-95,PY-88,PCC-88,EF-184,EF-183,PCF-801,EF-85,PC-900,FCC-82,PL-36

Reply to
zhiloss

Ja veæ du¾e vrijeme prodajem 8 komada potpuno novih cijevi EL-84 (Ei) ali dosad bez uspjeha.

Reply to
Ðuro Ru¾iæ

Pa ne mogu se bas nazvati nove, ali nekoristene su... Nemam pojma koliko su stare. Koliko mogu biti? 15-20god. Odakle su? Ove EI iz Ni¹a :-)

Reply to
zex

Ah, a to mi je trebao biti "glavni adut". Neiskoristivo? Si siguran?

Reply to
zex

Ja sam imao punu vrecu raznih cijevi, nesto novih nesto rabljenih i jednog lijepog dana sam cijelu vrecu dao frendu koji je bas pricao kako hoce raditi cijevno gitarsko pojacalo. On nije nikada napravio pojacalo, ali barem me je rijesio vrece beskorisnih cijevi, buduci da nisam imao srca da ih vlastorucno frknem u smece :)

Reply to
kiri

:::::::::::::::::: Nisam audijofil, prije desetak godina sam se ludo zabavljao. Spajajuci "magicno oko" EM8.., i jos neke plinske stabilizatorke. Inace imam i jednu staklenku, trioda uz 5kV, Ia=1A. Grijanje 10V, 10A. A koliko je tog islo u smece, jao, jao! Mozda bih mogao naci i pokoji nuvistor, nedavno ih vidjeh. Ma divota..

Reply to
ulix111

Reply to
zhiloss