Q: zamjena kondenzatora na maticnoj ploci PCa

Zanima me da li mogu "normalnom" lemilicom odlemit elektrolite s maticne ploce i zalemit nove ili ploca ima vise layera pa neide. Jel probao ovo netko? Da li su zalemljeni s obadvije strane ploca? Naime imam par komada koji su vidljivo losi.

Svaka sugestija dobro dosla

pozdrav!

Reply to
r!dEr

iscupaj stari pogledaj kako je orenut + i - i na postojece nogice zalemi novi

Reply to
sklop

Mozes s "normalnom" lemilicom koji ima regulaciju temperature. Moras paziti da se ne pregrije, jer su rupe galvanizirani, ako pokida....

"r!dEr" az alábbiakat írta a következo hírüzenetben: dr3jc4$a4t$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr...

Reply to
Tibor

Moze se bez problema pod sljedecim uvjetima.

  1. Dobra lemilica na npr 400 stupnjeva celzija
Reply to
Ivan Klisanic

Mada, ako su rupe malo sire, moze se i sa pumpicom za odsisavanje tinola. Ja sam si tak skinuo kondice i stavio nove i radiiiiiiii.

Reply to
Svemirko

Svemirko je napisao/la ovo:

al je jako malo takvih rupa:) imao si srece! najlakse je kako je burke napisao, tako i ja radim jer bi izgubio previse vremena na usisavanje cina, a ako je - zalemljen na veliku bakrenu povrsinu, sto je cesto slucaj, cim sklonis vrh lemilice cin se ohladi.

Reply to
Spuzva

Radim slicno, samo kad skinem kond, ponovo zagrejem rupe, pa kroz njih na trenutak gurnem onu zicu kojom se stezu kablovi da se ne razmotaju prilikom transporta. One sa plasticnom izolacijom. Naravno, izolaciju skinem. :) Kada uradim sa svim rupama, ubacim sve kondenzatore, pa ih onda sve zalemim. Ako je bitno, nozice secem malim makazicama. :)))

--
Exeeej! Vi i dalje citate moj sig! :)
Reply to

Za odlemljivanje brener na one kamping kartuse, bez zajebancije. Naravno, najprije vjezbati na nekoj staroj ploci. f

Reply to
Filip Lolic