Program za dizajniranje tiskanih ploèica

Jednostavno pitanje - koji program koristite?

Reply to
Mario

Protel 1.61 ND za crtanje, Protel 99 za print (u stvari bilo koji Windows Protel).

Reply to
coin

Altium Designer

Reply to
Tom

eagle, skini si besplatno, i bit =E8e=B9 zadovoljan

Reply to
kristijan

Eagle

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4401 (20090906) __________

Hector

Eagle mi nije dobar, imam jedan sklop i ne mo=BEe mi povu=E6i veze na samo jednoj strani, a dvostranu plo=E8icu bi bilo prete=B9ko napraviti. Probat =E6u sa Protelom

Reply to
Mario

/cut/

Savjet:

Nemoj koristiti autorouter.

Najbolji autorouter je iz glave.. Isprobao sam cijelu hrpetinu programa za izradu predlo¾aka ploèica i na kraju se zadr¾ao na eagleu.. Preporuèujem.

Reply to
Ivan

=E8ujem.

Meni recimo do=F0e do 72% i stane i ostane mi jo=B9 hrpa nepovezanih vodova koje nemogu ba=B9 nigdje zgurati

Reply to
Mario

Protel dxp

Reply to
bedak

KiCad

Reply to
Slaven

Meni recimo doðe do 72% i stane i ostane mi jo¹ hrpa nepovezanih vodova koje nemogu ba¹ nigdje zgurati

Preostale vodove mozes povuci u top layeru kao kratkospojnike i poslije kad izradis plocicu umjesto njih zalemis zicu. Naravno na mjestima gdje vodovi prolaze kroz plocicu moras postaviti lemna mjesta (padove).

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4403 (20090907) __________

Hector

Eagle. Ima velika baza za sve elemente na internetu, a i postoje grupe gdje se mo?e skinuti dosta toga. Ono ?to nema napravim sam i to ?ljaka bez problema. Autoruter mu je lo?, ali ionako nitko ne?e raditi plo?icu preko autorutera, ve? ?e se sam malo poigrati.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
Kaciga glavu ?uva, ali je ja ne nosim trenutno :)

CadSoft Eagle

Sprint-Layout

Reply to
RobotikaCNC

za

Preporuèujem.

kad

Jel' netko probao definirati kratkospojnike kao elemente u biblioteci?

To nije nikakav problem ali obicno ti trebaju kratkospojnici razlicitih duljina pa ti predefiniranje ne pomaze previse.

Reply to
Hector

Potpisujem. Ujedno imam i pitanje za sve koji koriste autoruter da navedu projekte u kojima ga koriste i slo¾enost sheme (recimo broj pasivnih elemenata, broj èipova, ukupan broj no¾ica nkoje se koriste, broj pinova na konektorima, SMD ili TH...).

Reply to
coin

Evo par slika na binsima - program i gotovi PCB-i.

Reply to
coin

OrCAD (dug niz godina, par desetljeca) standarni je alat kojeg koristim svakodnevno, P-CAD 200x i Protel/Altium po potrebi/narudzbi, a odnedavno National Instruments Ultiboard s namjerom potpunog prelaska i kompletne zamjene svega navedenog s Ultiboardom.

Na Linux-u: gEDA.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Da li sa OrCAD-om postogne=B9 dobre rezultate, tj. da li uspije slo=BEiti sve veze?

Reply to
Mario

Da, OrCAD-ov autorouter je OK, a Specctra (by Cadence) jos bolji, skoro perfektan. Uspio sam pazljivom strategijom za autorouter postici 100% povezanost na 6-slojnoj ploci (vidi projekt "TDDY" na Avrfreaks.com) s 6-mil trace i 8-mil clearance i SOT-32 / 0603 komponentama. "Trik" je u pazljivom odabiru odredjenih parametara osobito grid vs. clearance vs.trace width, gdje bi grid trebalo podesiti na odredjenu djeljivu frakciju vrijednosti od trace-width ... e, a to sada spada u "tricks of the trade" domenu ... ;-)

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com