Program za crtanje strujnih krugova

Molio bih vas za preporuku ¹to jednostavnijeg i besplatnog programa za crtanje shema strujnih krugova. Trebaju mi osnovne stvari : AC/DC izvori, kapacitori, zavojnice te otpornici.

Hvala.

Reply to
-marko-

ewb, tj electronics workbench i multisim. u njemu mozes radit i simulaciju...

Reply to
Locutus of Borg

izvori,

multisim je nestabilan za AC krugove. ako koristi¹ milmana tada ti za rezultate izbacuje telefonske brojeve, a netko tko nezna kakvu vrijednost priblizno mora dobitit on mu povjeruje. ewb je zakon.

Reply to
6ak

u skoli radimo sa ewb 5, a kod kuce sam radio u 9ci i 5ici simulaciju ledica, za svijetlo za motor (predotpori, kako bi se ponasalo na niskim frekvencijama i rezultati su se razlikovali u 0.001)...

Reply to
Locutus of Borg