Procjena vrijednosti

Zanima me koliko bi mogli vrijediti ovi instrumenti... Tip: Iskra OBQ0402 Voltmetar: 0-30V DC Ampermetar: 0-44A DC Klasa 2,5 dakle vi¹e pokazni nego mjerni. Dimenzije: 50*50*40mm Instrumenti su vojne izvedbe, tj, bili su namjenjeni za ugradnju u PAB (punjaè akumulatorskih baterija). Potpuno su novi i nekori¹teni. Slika je na binsima

Reply to
Ivan Ugrin

PAB ? Sad si me podsjetio na doba prije 23godine i JNA kad sam gulio u Travniku i "izuèavao" akumulatore i punjaèe istih . Bilo je tamo zanimljivih krampova . Volio bih nabavit neki komad...

Reply to
srele

Noviji ureðaj, proizvodio ga je u 90ima Konèar SUS

Reply to
Ivan Ugrin