Procjena vrijednosti

U prilici sam nabaviti polovni osciloskop Goldstar OS-9020G (ovakav:

Uglavnom, dvokanalni je, 20MHz, sa funkcijskim generatorom. Star je 13-ak godina, s tim da vec jedno 5 godina nije nitko radio s njim. Zanima me koliko to realno vrijedi, pod uvjetom da je ispravan?

--
www.elektronka.com
Reply to

cca 1300-1500 kn?

Reply to
mtech

ja sam Grundiga s natpisom Volcraf na njemu, 2x30MHz s jednom sondom platio

300 ojra

eto ti kao referenca, ja sam ovo uzeo prije par mjeseci, polovno, ali izgleda kao novi, nije puno radio

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Jel ima netko da prodaje to???

Recimo da ima do 40-ak V... Moze i malo manje.... I da nema one osigurace, nego bas pravu zastitu da se ne moze spaliti....

Reply to
caporegime.no1

Nadam se da se tak zove :)

Reply to
caporegime.no1

ako covjek pristane na gore navedene pare a ti ipak odustanes od uredjaja, javi, bum ja zel :D

jos jedna scope nije na odmet, narocito ako ima frekv. generator :D

--
Raven
remove NOSPAM from mail

sto si ga uletio....:-)

Reply to
mtech

Mislim da mislis na regulirani, stabilizirani, naponsko-strujni izvor. Takav sam ja nedavno napravio, postavis ogranicenje struje na recimo 1A i izvor se ponasa kao naponski. U trenutku kad struja dosegne 1A prelazi u strujni izvor i drzi struju ogranicenja, a rusi napon. Kad struja opet padne ispod

1A opet se pretvara u klasicni naponski izvor. Nista ne moze pregorit i meni super sluzi
Reply to
Hector

+++ Jeli moze shema ili link ako nije problem...

Pozdrav, Tomislav.

Reply to
Tomislav Darlic

E da... Ajd stvarno posalji shemu na mail... ak nije problem... Napravio bi si tako nesto....

Reply to
caporegime.no1

Evo posto vidim da za URS radis s Atmelima :

m0nk

ne losa stranica... Samo.... Ja radim s PIC-om... tocnije 16F84... Napravio sam si programer za sve PIC-eve, samo treba mijenjati jumpere ovisno o kojem se PIC-u radi i to je to....

Jel ima netko nesto slicno za PIC-eve???? Kako vidim, poprilicno je lagano za napraviti i isprogramirati, pa ono... zasto ne napraviti... Mislio sam kupiti, al ak budem pravo ispast ce me dosta jeftinije, a sad sam se poprilicno uhodao u pravljenju plocica tako toga...

Reply to
caporegime.no1

ATx napajanje je du¹u dalo za to ¹to treba¹...

--
www.elektronka.com
Reply to

Napravio

Moze se to napraviti i bez procesora, npr sa lm 317(shemu imas u nationalovom datasheetu od 317) ili par opampa i tranza.

Pa ajde nek netko da neki link ili nesto da ja to lijepo vidim :D

Reply to
caporegime.no1

Bilo je na ovoj grupi kako preraditi napajanje, vidi u starim postovima.

Inace, starnardno ima¹ +3.3V, +5V, +12V i -12V. Za veæinu digitalnih sklopova èisto dovoljno. Ja sam samo izvukao napone van i odlièno me slu¾i. Slièno ovako:

www.elektronka.com
Reply to
Ivan Matacic

A dobro... to nije lose, al meni bi trebalo za regulaciju brzine vrtnje motora, tako da bi trebao moci povecavati od 0-30V i bar 5A... Tak nesto....

Reply to
caporegime.no1

A drajvanje sa PWM?

--
www.elektronka.com
Reply to

a to je? :)

Nisam ja bas previse upoznat s nazivima, al kad mi kazes sta je, vjerojatno cu znati :)

Reply to
caporegime.no1

Mislim da je na hrvatski pulsno-¹irinska modulacija.

--
www.elektronka.com
Reply to