Problemi sa servisom KBZ Electronic

Po¹tovanje grupi !

Imam jedan problem i molio bi vas za savjete ili bilokakvu pomoc. Prije mjesec dana kupio sam novi auto radio Pioneer DEH 4700mp, sa 24mj garancije. Ivan Mataèiæ (poznate ga s ove grupe) mi ga ugradio u Peugeot 106, i svaka mu èast kak je to profesionalno napravio. Radio je savr¹eno svirao 2 tjedna, bez pojaèala na prednjim Magnatovim i stra¾njim Pioneerovim zvuènicima. I onda je utihnuo, zvuka vi¹e nije bilo. Dobro, odnio ga ja u ovla¹teni servis da ga pogledaju. Gospodin koji ga je preuzeo, bio je nadasve sumnjièav, preispitivao me gore nego policija, samo kaj me narodnost nije pitao.No dobro, rekao mi da nazovem za 10 dana i jesam. Upravo sam zavr¹io razgovor s njima i tra¾e 350kn od mene jer se izlaz pokvario ( neki èip, mislim da je rekao PAL ili tak ne¹to ) i ka¾u da garancija ne pokriva takavu vrstu kvara jer razlog kvara mo¾e biti 100000 razlièitih razloga ( npr. da je radio krivo spojen ).

MOLIM VAS za pomoæ. Nemogu si priu¹titi popravak.

--
:: BRUM BRUM ::
Reply to

burke

"burke" wrote

Burkeova ideja da blatis servis nije u redu, u ovom slucaju. Zaista, nitko na svijetu ne priznaje kvar izlaznog pojacala pod garanciju, bez obzira ko je kriv. Osim ako je tvornica priznala tvornicku gresku. Ako vam je to ikad itko priznao, znajte da vam je poklonio chip.

Reply to
stef

garancija pokriva sve pa i izlazni hibrid, pod uvjetom da ga ne spajas na nizu vrijednost tereta i visi napon napajanja.

uzmi radio, odnesi prodavacu i reci nek se pobrinu ispunit garancijsku obavezu. zaprijeti da ces na silu sam zamjenit u ducanu, pa neka oni podnose tuzbe. prijetnju ostvari ako ne poslusaju, a za to pricekaj povoljan trenutak, kad nije neki snagator u radnji.

druga varijanta je da vidis o kojem je chipu rijec i ugradi ga sam. i ne mora biti izlaz u pitanju, nikad ne crknu oba pojacala pa i unutar jednog chipa, a vjerojatno imas 4 pojacala ako se radi o snazi 40-50w.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Cista glupost i manipulacija, garancija je tu da pokrije upravo to, kada nesto grepa u garantnom roku da se zamjeni ili popravi. Ovakve formulacije i pravljenje obicnih kupaca magarcima jest cisti balkanizam kojeg koriste i na zapadu, pa se nemamo kaj cudit sto se kod nas to smatra normalnim..

p.s. detaljno procitaj garacniju, sto pokriva a sto ne, za pioneer znam da unaprijed kazu kod kupovine da se gubi garancija ako nije ugadnja u ovlastenom servisu.. bar su tako meni rekli kad sam kupovao mp3 - na to sam prekrizio pioneere i uzeo alpine.

pozdrav!

--
Prodajem nove gume 215/65 R16" - 98H
Michelin 4x4 Synchrone, jer mi ne pasu na jeep ;)

Potpisujem, bas sam to slicno htio napisati . Garancija upravo sluzi da pokriva sve kvarove koji nisu nastali krivnjom kupca. Ponekad se iz garantnog ugovora eksplicitno iskljucuje jedino potrosni materijal (tinta u printerima, baterije i slicno) , ali izlazno pojacalo ni po kakvoj definiciji ne spada u potrosni materijal, to je normalan sastavni dio uredjaja i proizvodjac mora za njegovu pouzdanost i kvalitetu jamciti.

To si samo jos drski balkanski "biznismeni" mogu dopustiti da prodaju takve price potrosacima....

Reply to
kiri

_Fuetik_ je napisao/la ovo:

ako su ti tako rekli, onda to i je tako. ne vjerujem da bi te lagali, znam vlasnika, on je skoz ok i ne bi to imo sto ima da nije takav. a njima je svakako u interesu da se to popravi, ako je u garanciji naplatili bi prodavacu, ako nije naplatili bi tebi. Uostalom, procitaj na garanciji tko je uvoznik, mislim da je helikop, pa nazovi njih i pitaj jel to ulazi u garanciju ili ne. Ako nije onda odi u KBZ i trazi Bo¾u i ispricaj mu kako te njegov djelatnik htio izvaljati. pa da vidimo...

Reply to
Spuzva

Evoga nisam jedini kojeg ¾ele preveslat, pogledajte na forumu ¹ta su drugim ljudima radili u KBZ-u

:: BRUM BRUM ::
Reply to
_Fuetik_

bome gadno!

Reply to
chicha

Da e malo pridru¾im ovom topicu iako malo kasno. Ja sam kupio jedan veoma skup mi¹ (be¾iæno optièki ba¹ su iza¹li na tr¾i¹te ). Krepao je za mjesec dana i odnesem ga ja gdje sam ga kupio. Veli on meni da nevrijedi garancija jer je mi¹ ono pohaban. Pa mamicu mu j.. radim s mi¹om 8 sati na dan. Pa nisam j.... mi¹ kupio da stoji u vitrini.

I svejedno ja kupio novi mi¹ a stari sam mu zabacio pod noge tako da su komadiæi bili po cijelom prostoru a on se probrano usr* jer su mi veæ oæi se zakrvavile :)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Balkanske musterije i zasluzuju balkanske trgovce.

Reply to
Damir

Bio sam danas sa _Fuetik_-om u KBZ-u. Tip nam ponovio da izlazno pojacalo nije u garanciji. Ja mu kazem da mi je to cudno, on mi u kaze da citam jamstveni list. Uzmem onaj Pioneerov (onaj koji je tvornicki zapakiran u kutiji s radijom) i nigdje ne mogu naci da garancija to ne pokriva i zahthevam da mi pokaze gdje to pise. Milan (brkati gospodin) mi kaze da sam nepismen i da taj list NE VRIJEDI, nego da vrijedi onaj Helikopov. U Helikopovom je navedeno da to garancija ne pokriva. Pozvao sam se na Pioneerovu garanciju i pitao kako je moguce da ta garancije vrijedi u cijelom svijetu (na poledini lista su navedena predstavnistva Pioneera na svakom kontinentu). Na to sam, uz cinican smjesak, dobio odgovor da smo mi u Hrvatskoj. Zatim je dosao Bozo pa mi ponovio da sam nepismen i poceo mi bacati fore u kakve ne bi niti moja mama povjerovala. Izmedu ostalog da u Voklswagenu autoradio krepa nakon 3 tjedna, a u Alfi (nisam siguran da li je Alfa, znam da je bio neki Talijan u pitanju) za 2 tjedna.

Jos sam mu rekao da je njihova tvrtka "omiljena" na forumima, a on mi je zaprijetio da ce mi sutra ime staviti na sve forume i news grupe. Ne znam sto ce napisati, mozda nesto ovako: "Ivan Matacic je kod nas kupio autoradio vrijedan 1240kn. Nismo mu priznali tvornicku garanciju, iako je on to zahtjevao. Jos smo mu nekoliko puta rekli da je nepismen."

Ne osporavam stav KBZ-a, oni se drze Helikopove garancije (buduci da je Helikop ovlasteni distributer) i to je u redu. Ali tako bahato ponasanje ne mislim trpiti. KBZ-u dajem ogromnu kritiku zbog ponasanja zaposlenika, a Helikopu zbog prakticki nepostojece garancije, odnosno ne prihvacanja proizvodaceve garancije.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

se

Goni se i ti meni u zna¹ koji Balkan. Ostavim 1000 kuna i onda oèekujem da ispunjena garancija ne¹to vriijedi.

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Zaboravio sam jos nesto. Na kraju odem do Elmatisa kupiti to izlazno pojacalo, pricam s prodavacem tamo koji mi kaze da su njemu tamo rekli da laser nije u garanciji.

P.S. Jos prije nego sam isao u KBZ, zvao sam Prom Mat, jer sam mislio da su i oni ovlasteni servis za Pioneer. Covjek koji se javio kaze da nisu, ali mi da broj od Spectra Medie, da njih nazovem. Nazovem tamo, a serviser mi kaze da je KBZ ovlasten. Pitam ga jel samo KBZ. Kaze da. Kazem mu da nisu bas ljubazni tamo, a on mi kaze:"Jelda?". Jos mu kazem da mi ne zele primiti pod garanciju izlazno pojacalo, a serviser kaze da on prvi put cuje za takvo sto i da oni to normalno priznaju pod garanciju. Legenda covjek, svaka mu dala!

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Ivan Matacic je napisao/la ovo:

steta, taj Bozo je prije bio normalan covjek. On je prije nego sto je otvorio kbz radio u sprectra mediji gdje je radio ugradnje. sprectra je do neku godinu bila ovlasteni uvoznik i servis za pioneer i izgleda da je tad bilo sve ok. A Bozo je, da bi bio ovlasteni servis, vjerojatno pristao na svakakve kompromise sa helikopom. Njemu oni ne priznaju kojekave kvarove u garanciju, a musterije jebu njega zbog toga. sigurno mu nije ugodno.

Reply to
Spuzva

Vjerojatno i ovo stoji. To mu svejedno ne daje pravo vrijedati musterije, odnositi se prema njima bahato i arogantno, ne pozdravljeti ih itd... Ali to je neka druga prica.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/
Reply to
Ivan Matacic

Ivan Matacic je napisao/la ovo:

ko sto sam reko, bijo normalan covjek. vise izgleda nije

Reply to
Spuzva