Problem s vga monitorom?

Monitor radi, ali ne prepoznaje signal. Pise " No signal" iako je komp upaljen. Imam vec dva takva doma stoje bezveze, pa me zanima jel to neki standardni problem i jel se isplati zajebavat s tim?

Reply to
Jerry

Provjeri kabel i kontakte, to ne bi trebao biti velik kvar.

Koji monitori? Koja je rezolucija? Mo¾e¹ li vidjeti BIOS? Mo¾e li se upaliti u "Safe mod-u"

Reply to
CorteX

Monitori su uredno radili i odjednom prestali. Ne vidi se nista, ko da nis nije prikljuceno. Drugi monitor na istom kompu uredno radi. Sumnjam da su kablovi, jer je sve bilo fiksirano.

Reply to
Jerry

To mi lici na probleme sa strujom i pregaranje zastitnih zenerica - probaj instrumentom izmjerit otpor izmedju pina 5 i pinova 1,2,3,13,14 vga kabela monitora.