Problem s prastarim TVom

Radi se o televizoru oznake Ei COLOR 5608, pregorio je otpornik R043, napajanje vertikale pa ako tko ima shemu ili zna neka mi javi koje je vrijednosti. Ja sam imao shemu ali nemogu je vise naci. Mislim TV je prastari ali neki ljudi se jos uvjek nemogu odvojiti od svojih ljubimaca :)))

--

O LJUDSKOJ PAMETI: " A tko ne ¾eli meðu ljudima uvenuti, mora se nauèiti piti iz svih èa¹a; i tko meðu ljudima ¾eli ostati èist, mora se razumjeti i u to da se pere u prljavoj vodi" N

:)

Reply to
Alen

zdr

ajde vidi koji je tda vertikali ili ako znas koja sasija B10,20,30. otpornik je mozda odradio svoje pa izdahnuo zbog zuba vremena ili ga je vertikala povukla u smrt.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Sasiju ne mogu odgonetnuti, postoji samo veliki broj 6 :((

U vertikali je MDA2010 i to mjenjan vec jednom

Reply to
Alen

evo nesto sam iskopao u papirima pod kodnim imenom Ei DDR. :-) ...i nije to tako staro kao sto mislis,max 20 god.

R043 nema na shemi ali krenimo redom jer mozda je isti vrag pod drugom oznakom.

sa mreznog trafa pin 11 ide na diodu i filter kond 470mikroF za napon 10V.kod samog modula vertikale je otpornik u napajanju

2,2oma,a iza njega 2200mikroF prema masi.sa plusa elektrolita ide tih 9-10V na pin 5 vertkalnog modula,a na samom modulu imas izmedju pina 5 i mase 100mikroF i 100nF za filtriranje i ide na pin 1 MDA 2010. modul se jos napaja sa -15V;preko otpornika 2,2oma na pin 4 modula gdje opet imas 100mikF+100nF i ide na pinove 3 i 5 MDA 2010.izlaz je na pinovima 12 i 13 i ide na pin 6 modula vertikale pa dalje prema otklonskom.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

To je 2,2 oma, opis odgovara, sutra cu probat ili prekosutra tocnije. Hvala ti puno.

Pozdrav

Reply to
Alen