problem- elektricna ograda

Otpor je 153 Ohma , probao sam zamjeniti polaritet, isto kao i spojiti bez diode, no nece. Zbilja mi nije jasno...

Reply to
Tihomir K.

Diodu mora¹ odspojiti, 153 oma je vjerojatno premali otpor, taj izlaz ne daje dovoljno struje, tj. ru¹i izlazni napon ispod praga okidanja releja....

dovoljno struje, tj.

Probao sam i bez diode. Sta predlazes?

Reply to
Tihomir K.

daje dovoljno struje, tj.

1) Reed relej s barem 320 omskom ¹pulom? 2) Dodati tranzistorsku sklopku za okidanje releja....

daje dovoljno struje,

Posto sma vec narucio i ovaj relej iz ZGa, ne isplati mi se drugi.. Pa ako nije problem neka shema na brzinu za spoj sa tranzistorom, ili makar princip rada ovdje. Hvala!

Reply to
Tihomir K.

Izlaz sklopa na otpornik, taj na bazu, emiter na masu, ¹pula releja na kolektor, drugi kraj ¹pule na plus 5V, i anti-paralelno ¹puli dioda. Ledicu mo¾e¹ ostaviti, tako ima¹ vizuelnu indikaciju.

kolektor, drugi kraj ¹pule na

Ma kakvi, ni ovako ne radi. spojio sam tocno kako si napisao ali se relej ne pali

Reply to
Tihomir K.

kolektor, drugi kraj ¹pule na

Ledica svijetli, relej se ne pali? Koji su otpornici i tranzistor?

kolektor, drugi kraj

Ma kaki ne svjetli ledica uopce, ne dode napon do nje. Tranzistor je 2n2222a a otprinici su 10Mohma x5kom u serijisi (napon

0,9V na izlazu otpornika)
Reply to
Tihomir K.

kolektor, drugi kraj

Od kuda ti ideja za 10M x5 kom u seriji? A bez toga dodatka, ledica svijetli?

Hm. a koliko otpornik da stavim? Ocito sam krivo proracunao.

Reply to
Tihomir K.

Ima¹ preveliki otpor. Probaj staviti 10-15 kOhma. Ako ne radi izmjeri napon na ulazu otpornika, te struju kroz otpornike. Otkuda uzima¹ napajanje releja, da li si siguran da tamo ima¹ dovoljno struje na raspolaganju?

Reply to
Damir ©eligo

otpornik od 22k je sve rjesio :)

hvala svima