termostat

Ima li tko rje¹enje za termostat za centr. grijanje pomoæu rasberry Pi ili andruina?

Jozo

Reply to
JoeSoftDJ

To i jedan bimetal moze sasvim solidno odraditi :)

Reply to
Still Dreaming

Nepotrebno.... programabilni relej tipa Schneider Electric Zelio bi tu dusu dao...

Reply to
ja

Ja sam sa arduinom rijesio grijanje ormariæa. Keramicki grijaè E27 grlo

150W palim preko solid state releja direktno spojenog na arduino i to palim kad temp padne ispod 15 a gasi kad dode preko 25°C

imas dio price ovdje

Caca

da se malo udaljim s teme: gdje si kupio TVO-F1V i koliko to kosta?

Reply to
Spuzva

Zahvaljujem interesantno. Prrouèit æu pa se javim s rezultatima.

Jozo

Reply to
JoeSoftDJ

Tracon Varazdin, dosta vremena sam trazio brojilo ali to je izgleda neka egzotika :-) problem je kod nas kaj brojila prodaje samo HEP a ova "kontrolna" brojila rijetko tko ima uopce u ponudi, platio nes manje od

300kn. Conrad ima nesto ali cini mi se da su skuplji...
Reply to
Caca

tek sad vidim ovo, ali ako ti treba dvotarifno brojlo bazdareno prijatelj ima jedno viska jer su mu prvo rekli u hepu da kupi jedno prilikom izmjestanja vani, da bi na kraju mu ga dali, tako da je ono na prodaju. Napravilo je cilih nista okretaja osim kalibracije, skroz novo.

Reply to
chuspy