prilika: Tektronix TDS460A

Gle prijatelju, prilièno si zabrijao. Prvo, tvoj nastup je u najmanju ruku èudan a moderni klinci rekli bi bolestan (mada osobno smatram da je to pregrubo, ali jebiga, ¾argon ima svoja pravila). Napada¹ sve oko sebe i svi su ti krivi za ne¹to, pogotovo Amaro kojeg si se ulovio kao za primjer neèega ¹to ne valja. Èovjek je trgovac (ako uopæe jest, nemam pojma) i ponudio ti je svoju robu po svojoj cijeni. Ja osobno uopæe vi¹e ne kupujem na ebay-u stvari ispod 1000 kn jer ima kod nas prodavaèa koji ih imaju na lageru pa nek si ljudi uzmu 30 - 50%, nema veze, u tim ciframa ne znaèi mi ta razlika nego vrijeme, hoæu to sad i odmah jer mi treba da napravim posao. Pretpostavljam da je i Amaro imao takvu ponudu a ti, kakav veæ gnjave¾ jesi po defaultu, ispilao si ga pa ti je isprièao prièu o testiranju nadajuæi se da æe te otkaèiti ali se zajebao. Nabacio si je svrab koji ga neæe napustiti dok god je newsa i ove grupe.

Glede ove krame koju kupuje¹, ne znam èemu komentari o onom modelu za 3200$? Pa i 5$ za taj kr¹ puno je, sve preko toga je zajebancija prodavaèa na raèun kupaca (kako je i tebe Amaro zajebavao).

Zamisli se.

Reply to
Coin

Pa ne bih bas rekao da je to nest povoljno, ekran u qurcu, rabljeno a i cijena (nabavna+postarina+carina) mi se vidi puno. Malo si zabrijao braco,,,.... I jos k tome 6 sati do kraja aukcije, ne znam za amere ali na dojce ebayu su ludi totalno, nerijetko nabiju cijenu vise nego nova stvar u trgovini.

Reply to
Korisnik

ma to je prilika za ove koji jo¹ uvijek gledaju analogne skopove....ja sam ipak usmjeren prema digitaliji, a uskoro æu preostale analogne skopove baciti u smeæe :)))

Reply to
Gaghigno

kolko sam uspio pogledati od ostalih slika do manuala, taj je sigurno neispravan jer kad se upali skop on napravi neki svoj selftest i prikaze mrezu sto ovdje ne vidim... mozda grijesim ali to moze potvrditi netko tko ga ima na stolu... malo sam googlao i vidim da se dosta ljudi zali i ima problema sa nekvalitetnim smd elektrolitima koji propisaju po ploci i nagrizaju sve oko sebe...

pozdrav

Reply to
Fastah

Doniraj nekoj strukovnoj ¹koli, ili prodaj Coinu za 'siæu'...lol

:)))

Na ovakvim aparaturama jedino pametno ¹to se da napraviti jest zalemiti kabel od napajanja direktno, znaèi treba im izvaditi onaj euro konektor i kabel drito zalemiti i fiksirati.

Reply to
Coin

ooooho... 162USD...

pozdrav

Reply to
Fastah

162,50 , da budemo precizni. Koji fantom je dao te novce za ovo, nevjerojatno?!?
Reply to
Coin

Neki koji nije proèitao tvoje stavove o analogcima!-:)

"Coin" wrote

hrvatski elektronièari su oèito u trendu sa tehnolo¹kim dostignuèima....mi se u najmanju ruku mo¾emo usporeðivati sa Nasinim elektronièarskim razvojnim laboratorijima....a hrvatski hobisti elektronièari uglavnom imaju opremu kakvu u najmanju ruku koristi NEC elektronièarski servis i razvoj....drugim rijeèima...Hrvati su veæ odavno na digitalnim tehnologijama i sve ispod toga im je smije¹no uopæe i spominjati....a ne daj bo¾e i rabiti...

malo sam provodio statistiku meðu elektronièarima i èini se da svaki elektronièar koji iole imalo dr¾i do sebe, do 2000. godine je u svoj elektronièarski park uveo minimalno 80% digitalnih ureðaja, a u zadnjih 5 godina, 99,27% elektronièara posjeduje i rabi iskljuèivo digitalne ureðaje u

98,6% sluèajeva ....dok onih 1,4% otpada na pomagala poput ¾arulje koja se smatra analognim prateæim alatom...

dakle, vidjeti da netko koristi, a ponajprije "danas" da kupuje analogni ureðaj poput analognog osciloskopa je za pojam prosjeènog Hrvata elektronièara apsolutni nonsens, apsurd koji je nepojmljiv....a èesto izaziva zgra¾anje i gaðenje meðu ostatkom elektronièarskog miljea....i to gotovo u mjeri da se poziva na javni linè protiv onoga tko se drzne spustiti ruku na analogni ureðaj....a kada i ako to pobornik analognog sluèajno pre¾ivi, do kraja ¾ivota ostane obilje¾en te predmetom ismijavanja...

ovako nekako: "ova budala jo¹ uvijek ima analogni skop.....a da stvar bude smije¹nija...2012. godine je kupio analogni skop i dao za njega...100...200...300$ ....stra¹no....hahahaha....Bo¾e budale svih budala...pa njega protjerati iz dr¾ave, kvari nam ugled i prosjek...."

Reply to
Gaghigno

Izvadi ti euro konektor na njemu i kabel od napajanja direktno zalemi, slu¹aj ti strarog Coina...

Reply to
Coin

i jednu ¾icu dovedi na lijevi no¾ni palac, a drugu na desni... :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

"Coin" wrote

veli¹...to je jedino kaj vrijedi na njemu?! :)))))

Reply to
Gaghigno

a - a

Reply to
Coin

Ne, to je jedino isplativo napraviti na njemu. Euro konektor je bezvrijedan ali direktno zalemljen kabel zlata vrijedi, vjeruj mi.

Reply to
Coin

"Coin" wrote

to ti na svim svojim ureðajim odmah po defaultu napravi¹?!?!...jesi i na digitalnom skopu odmah i¹èupao euro konektor i direktno zalemio ¾njoru?! :))))

Reply to
Gaghigno

Nisam to jo¹ ni na jednom svom ureðaju napravio, jo¹ nije vrijeme. Ali tebi od sveg srca preporuèam, neæe¹ se pokajati. Znaèi, izvadi euro konektor, oblankaj kabel i zalemi ga direktno.

Reply to
Coin

"Coin" wrote

kako mo¾e¹ preporuèati ne¹to drugome ¹to i sam ne prakticira¹?!?!

Reply to
Gaghigno

No ovom tvome treba to uèiniti, momentalno.

Reply to
Coin

"Coin" wrote

kojem to mom?