pretvaraæ napona

Molim Vas za savijet.

Na jedrilicu moram ugraditi inverter od 2000VA na 12 V, zanima me dali je dovoljan kombinirani ureðaj ili sinus, slu¾io bi za napajanje 32" LCD-a, DVD-a, punjaæa mobitela i po potrebi usisivaèa od 1500 W.

Te ako mo¾e savijet gdje se mo¾e povoljno kupiti.

hvala

Reply to
Charter052

-a,

Pretpostavljam da na jedrilici ima=B9 solarne plo=E8e. Izra=E8unaj si sam prema cijeni pojedinog punja=E8a i pretvara=E8a da li ti je bolja ta opcija ili kombinirana. Ako si pak mislio na modificirani sinus (trapez) navedenim ure=F0ajima ne=E6e stvarati probleme ako nema=B9 =E8isti sinus (cijena).

nheef.rceg