Inverter za auto

Da li je ovaj artikal po specifikacijama ok, siguran i efikasan za upotrebu :)? Namjena: punjaci za mob, baterije, fotic, ...

Stock

A ti ide¹ linijom veæeg otpora!? ©to nije jeddostavnije ne¹to ovako:

Joje

Po spec. je sasvim dovoljan za sve potrebe koje si nabrojio, èak i previ¹e. Koliko je siguran, trebalo bi vidjeti i testirati ga, ali recimo da je dovoljno pouzdan. Efikasnost, odnosno korisnost mu je oko

70 %. Buduæi da se u¹tekava u utiènicu za auto-upaljaè, najveæa snaga koju ona mo¾e dati je 100-120 W (zbog osiguraèa i instalacija), tako da njegovih 200 W sigurno se ne mo¾e postiæi, veæ max 90 W trajne snage.

Ako ti jedino treba USB prikljuèak, jeftinije je kupiti USB adapter s linka koji ti je posalo Joje. Ti adapteri daju do max 700 mA struje, pa ako ti to nije dovoljno, vidio sam kod nas za kupiti adaptere koji imaju

2 USB prikljuèka i isporuèuju do 2000 mA (2 A) struje za nekih 35 kn.
Reply to
-Rio-

jednostavnije je, ali onaj moj link je svestraniji - kamera, brijaci aparat, mlinac za kavu... :) nije da mi treba, ali kad vec kupujem...

Reply to
Stock

hvala

Reply to