Preporuka za stolni meltimetar

Odlucio sam a i ukazala se potreba za preciznijim multimetrom pa sam u
razmisljanjima sta kupiti... naravno rabljeno posto se radi o hobiju i dati
pet-sest tisuca kuna mi nije opcija...
Gledao sam Keithley 2000, Keithley 197A, Agilent 34401A, Fluke 24... 6 1/2
digit je target ali moze i 5 1/2 digit... bitno je da je sto precizniji reda
0.03%, da ima mjerenje napona istosmjernog i izmjenicnog (TRMS) do
1000-1200V oboje, struje erecimo 10A je idealno ali moglo bi i ici malo
nize... otpora do 200Moma moze i 200Moma :-)... ako ima jos neke opcije nije
od viska :-) bilo bi zgodno da ima led ili VFD displej da se lakse vidi :-)
no ako ima lcd da ima pozadinsko svjetlo a ne da moram s baterijom ili
stolnom lampom osvjetljavati displej :-)

molim vas strucnjake da cujem vase preporuke i vasa iskustva ako imate neki
od takovih instrumenata kako ste zadovoljni...

mozda ima netko nesto za ponuditi... vidio sam na njuskalu ima neki lik iz
slovenije sta prodaje nesto takovih instrumenata

eto nadam se da ste se vratili s godisnjeg i da ste napunili baterije i
imate dovoljno snage i strpljenja odgovoriti sa nekom pametnom sugestijom,
prijedlogom, skretanjem paznje na sto treba paziti, sto se nije pokazalo
dobro, sto je dobro i odlicno i slicno :-)

pozdrav

Re: Preporuka za stolni meltimetar

To je za neki ozbiljniji hobi?

Re: Preporuka za stolni meltimetar

da... covjek se s godinama uozbilji :-)

[...]

Pogledaj na ebay-u, da se jeftino naci, cak povremeno i na njuskalu, bas sam
kupio nedavno Keithleya 199.

Re: Preporuka za stolni meltimetar

pa ebay bas i pratim... :-)
bas prije par dana mi promakao takav isti Keithley 199... vidim ima mjerenje
otpora do 300Moma...
kakav je to instrument? nadju se za stotinjak dolara/eura... kakva mu je to
funkcija skenera i cemu sluzi? mislim ima li to neke konkretne primjene?

pozdrav

Re: Preporuka za stolni meltimetar

Skenira kanale na vise nacina. Skini manual i procitaj detalje...