Postavke Eagle

Zna li neko kako postaviti na Eagle da mi isprinta plocicu u negativu. Hvala na pomoc

Reply to
Marcelo

Print>onda ima¹ one opcije i stavi¹ na ''Black'' ili tako ne¹to

Reply to
EnigmA

pozdrav,

odi na web stranicu i sa skini ULP eps_export_411.ulp

on ti daje .eps fajl kakav ¾eli¹

Reply to
vlado klubièko

Skinuo sa ove stranice

postavio sam u jedan novi folder saa tim imenom ali opet ne vidim nacina da rijesim problem. Ja sam probao preko export imegin mozda ide drukcije?... Malo sam poceo sa print scrin ali moram ispraviti sve rupice koje su pokrivene (ufa..)

Bit ce bolje da kupim pozitiv lak i rijesen problem Hvala na pomoci

Reply to
Marcelo

Dana 13.08.2007. 09:20, Marcelo upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

skines, extraktiras (ako je zipan) i spremis u eagle / ulp... otvoris plocicu, file -> run, nadjes eps_export_411.ulp, dalje ne znam, nisam koristio...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

Ja uvijek exportiram bmp i u photoshopu obradjujem sliku kak meni pase...

Reply to
Hector