Lemna stanica ZD-912

Pozdrav

zanimaju me iskustva sa bukom ove naprave.

Imam je ve=E6 neko vrijeme i uvijek je bila bu=E8na no u zadnje vrijeme je to prevr=B9ilo svaku mjeru. Radi se o nivou buke onoga malog kompresora za pumpanje guma na 12 volta, ba=B9 tako zvu=E8i. Mo=BEe se usporediti i sa mikserom za kola=E8e na najmanjoj brzini.

Sve radi, uredno grije, pu=B9e, ali =E6u je vjerojatno zamjeniti jer je vi=B9e ne mogu slu=B9ati.

Reply to
pero

zanimaju me iskustva sa bukom ove naprave.

Imam je veæ neko vrijeme i uvijek je bila buèna no u zadnje vrijeme je to prevr¹ilo svaku mjeru. Radi se o nivou buke onoga malog kompresora za pumpanje guma na 12 volta, ba¹ tako zvuèi. Mo¾e se usporediti i sa mikserom za kolaèe na najmanjoj brzini.

Sve radi, uredno grije, pu¹e, ali æu je vjerojatno zamjeniti jer je vi¹e ne mogu slu¹ati.

he he... ja sam se svoje odavno rijesio... i nabavio Atten 858D+... prezadovoljan... isprva ti malo cudno jer nista ne drnda ali brzo se priviknes :-)... mir tisina cujes kako ptice cvrkucu a zvuk koji ispusta puhalica bude poput vjetra kojem jacinu reguliras potenciometrom... potpun dozivljaj prirode...

pozdrav

Reply to
Fastah

da nadopunim moja je bila slicna lemilica ne bas taj model ali u sustini se sve svodi na isto jer je princip rada isti...

pozdrav

Reply to
Fastah

ja prezadovoljan sa ovom

nego... pazite da ne probudite Gaghigno-a puhalice su tema ;->>>

Reply to
Gyz

yebe mi se za puhalice.....to je must have alat za svakog elektronicara makar bio i tek netom pocetnik hobist pa nema smisla vise gubiti vrijeme na to, uostalom, sada su puhailce postale toliko dostupne i prosirene te jeftine u toj mjeri da dileri poput Amara su u svakom pogledu zaobilazni u sirokom luku........sada vrebam samo postove u kojima se spominju IR lemne stanice :)))

btw; vrhovi za Hakko 9xx seriju kod Amara 50kn plus postarina...a ja za 80kn sa free shippingom na ruke dobio 10 vrhova, set razlicitih...tak da je Amaro zadnji na svijetu, stvarno nema potrebe vise zazivati dielre koji imaju po

800% marze i prodavaju spiku kako je njihova roba svemirska tehnologija, a ovo sto mi obicni smrtnici nabavljamo je zadnje smece iako je rijec o identcno proizvodu.....pa to bih morao biti zadnja zalupana kretencina retardirana sa negativnim IQ da bih kupio od Amara 1 komad za 70kn sa opstarinom kada mogu dobiti 10 komada maltene za iste novce...ali OK, ovaca uvijek ima, nek izvole :))

recimo, pitam za grijac puhalice za 952 stanicu....mda...200kn plus postarina......a ja narucio preko eBaya za 4 i pol jebena dolara....ma nema sanse da bih vise i jebenu maticu kupio tu kod nas

ajte bok :)

Reply to
Gaghigno