plocica pomoc

Trebao bih napraviti jednu plocicu 100x100mm na koj ce biti 4 elementa, a trebala bi biti od cim debljih i sirih bakrenih veza i da je estetski prihvatljiva ... Kako da to izvedem ? Hvala, pozdrav !

Reply to
All

Bakar prere¾i no¾em. Skalpelom lagano uz ravnalo, a onda slakpel okreni i povuci par puta tupom stranom. Dobit æe¹ oko 0,5 mm razmaka.

--
pesimist vidi sve crno
optimist vidi svjetlo na kraju tunela

Tako jednostavnu ploèicu ti ja napravim za 70 kn u roku 1 dana.

Reply to
Hector

Di ima za kupiti plocice na metre ili kako li se vec prodaju ?

Reply to
All

Gle do sada sam radio na onim rupicastim plocicam P2P metodom, no estetika je tada mrvu narusena, a s vremenom na vrijeme imam toga za napraviti i biti ce ako bog da sve vise i vise, tako da tehniku moram savladati kad tad .. Hvala na ponudi, al ako imas neku sugestiju bio bih zahvalan ! Gdje kupiti plocice i na koji nacin je najbolje to izvesti ? Ili su to tajne majstora kuhinje ? :)

Reply to
All

100mmx100mm je standardna velièina i ima ih skoro svaka trgovina elektronièkih komponenti. A gdje se kupuju ovisi o tome gdje ¾ivi¹.
Reply to
Mario Malenica

Pa ima? dva osnovna naèina prijenosa predlo?ka na ploèicu- fotopostupak i termoprijenos. I dvije osnovne smjese za jetkanje - solna kiselina sa vodikovim peroksidom i mislim ?eljezo - klorid. I ima? sto sitnica na koje treba pazit - od èistoæe ploèice, vremena peglanja/osvjetljavanja, koncentracije otopine...

Guglaj malo...

Reply to
Hector